معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آموزش معکوس از مهم‌ترین اصول در حوزه آموزش متوسطه است

مشهد (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت آموزش معکوس و ترکیبی از مهم‌ترین اصول در حوزه آموزش متوسطه است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش معکوس از مهم‌ترین اصول در حوزه آموزش متوسطه است

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در چهارمین اجلاس معاونین آموزش متوسطه استان که در اردوگاه کشوری شهید رجایی باغرود برگزار شد، با تاکید بر ضرورت وجود امنیت و آرامش در آموزش و پرورش، گفت: ما با همدلی و ایده های ناب، خرد جمعی و وحدت رویه در زیر چتر آموزش، مشکلات را به حداقل می رسانیم. ما باید یک تصویر روشن از جریان آموزش بر مبنای عدالت داشته باشیم و تصمیماتمان در سطح استان با تعریف شاخص ها انجام شود.

وی اضافه کرد: ما دنبال گزارش عملکرد نیستیم؛ بلکه پیگیر گزارش وضعیت هستیم تا روند رشد فعالیت ها و جریان آموزش را پویاتر از همیشه شاهد باشیم. آموزش فعالیت محور، آموزش الکترونیکی و آموزش ترکیبی باید در دستور کار قرار گیرد تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

علی اکبر فنودی، رئیس اداره آموزش دوره اول و متوسطه دوم نظری در ادامه این اجلاس گفت: اهداف اصلی دوره اول متوسطه، هویت یابی، استعدادیابی و هدایت تحصیلی از پایه هفتم است. کاهش فاصله بین مدارس خاص و عادی دولتی به واسطه توجه بیشتر به مدارس عادی دولتی از جمله اقدامات مورد انجام پروژه مهر است و در این مدارس بازدیدهای میدانی بیشتری برای بررسی اقدامات انجام می شود.

حسین حسین پور رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان نیز بیان کرد: ملاک آموزش در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش باید برنامه محور با خصوصیاتی از جمله امیدآفرینی و کارآفرینی، خروجی مطلوب و اهداف مشخص باشد.

وی تاکید کرد: دارا بودن اولویت الف و بعد از آن ب مهم ترین و تنها شرط در ثبت نام هنرستان ها است.

دانش آموز خبرنگار: زهرا احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار