کوچکترین نویسنده کشور میهمان برنامه"تولد یک پروانه"

تهران(پانا) - «تولد یک پروانه» با هدف الگو سازی و ایجاد بستری مناسب برای پرورش استعدادهای نویسندگی کودک و نوجوانان در کتابخانه هفت چنار منطقه 10 برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۱۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کوچکترین نویسنده کشور میهمان برنامه"تولد یک پروانه"

در برنامه «تولد یک پروانه» که روز سه شنبه 10 مردادماه ساعت 11 در کتابخانه هفت چنار منطقه 10 اجرا می شود، کودکان و نوجوانان با ژینا یاوری وفا، کوچکترین نویسنده کشور دیدار و به تبادل نظر می پردازند.

گفتنی است ضمن آشنایی و معرفی آثار این نویسنده نوجوان با حضور مادر وی، ژیلا ملک خطایی (نویسنده) افزایش مهارت های نوشتاری و راه های پرورش استعداد نویسندگی کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

«ژینا یاوری وفا» دانش آموز کلاس هفتم از دانش آموختگان انجمن ادبیات داستانی شهریار است. از آثار او می توان به فکربکر و تمام مدت یک فرشته بودی اشاره کنیم.

«ژیلا ملک خطایی» عضو بسیج هنرمندان تهران و عضو انجمن ادبیات داستانی شهریار است. از آثار وی می توان راه های رسیدن به آرامش، زندگی برایم شمع کوچکی نیست و به جا مانده را نام ببریم.

کودکان و نوجوانان همراه با والدین خود جهت شرکت رایگان در این برنامه می توانند به نشانی میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان حسام الدین، کوچه شهید محقق، بوستان ناظمی مراجعه و یا با شماره 55787700 تماس حاصل کنند.

خبرنگار دانش آموز: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار