مدیر دبیرستان فرزانگان ۵ مشهد خبر داد:

راه‌یابی ۱۴ دانش‌آموز دبیرستان فاتح به المپیادهای علمی کشور

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان فرزانگان ۵ مشهد فاتح گفت این مدرسه در چهار سال گذشته در بین مدارس کشور در زمینه المپیادهای علمی بسیار خوش درخشیده است و ۱۴ دانش‌آموز دبیرستان فاتح به المپیادهای علمی کشور راه یافتند.

کد مطلب: ۱۳۹۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
راه‌یابی ۱۴ دانش‌آموز دبیرستان فاتح به المپیادهای علمی  کشور

صدیقه مومنی، مدیر دبیرستان فرزانگان ۵ مشهد فاتح گفت: در چهار سال گذشته در بین مدارس کشور در زمینه المپیادهای علمی بسیار خوش درخشیده است و این‌ امر حاصل توکل بر پروردگار تلاش بی‌وقفه برای موفقیت، عشق و علاقه به هدف پیشرو و تلاش کادر مدرسه است که نهایت منجر به موفقیت دانش‌آموزان فاتح شده است.

مومنی در رابطه با عامل موفقیت دانش آموزان این دبیرستان گفت: این مرکز در سال ۱۴۰۲ با قبولی ۱۸۰ نفر رشته در مرحله اول المپیادهای علمی رتبه اول کشور و سال ۱۴۰۱ نیز رتبه دوم کشور و رتبه اول استان را کسب کرده است.

مومنی گفت: دبیرستان فرزانگان ۵ در سال ۱۴۰۱ با کسب ١٢ مدال خوشرنگ شامل ۲ طلا ۳ نقره و ۷ برنز رتبه اول استان را در بین مدارس دخترانه از آن خود کرد. همچنین در المپیاد فیزیک تنها مدرسه دخترانه در استان است که سال گذشته ۴ مدال آور و امسال نیز ۶ نفر دانش آموز راه یافته به مرحله سوم را داشته است.

وی گفت: در سال جاری ۱۴ دانش آموز المپیادی این مرکز به مرحله نهایی و کسب مدال راه یافتند.

مومنی همچنین از توفیق ۱۰ سال خدمت عاشقانه خود به نخبگان این سرزمین خبر داد و عامل موفقیت دانش آموزان این مرکز را در حوزه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی ابتدا یاری پروردگار و سپس کادر همراه و تیم علمی توانمند، تلاش بی وقفه دانش آموزان و حمایت اولیا آن ها دانست.

وی عنوان کرد: دانش آموزان این مرکز علاوه بر المپیادهای علمی در مسابقات فرهنگی و هنری همچون تک نوازی، هم نوازی، فیلمنامه نویسی، نقاشی، مسابقات کنگره قرآنی سمپاد، مسابقات بسکتبال، تنیس روی میز و... موفق بودند.

مومنی به معرفی دانش آموز مدال‌آور المپیادی مرکز خود با نام بهار قاسم زاده به عنوان رتبه اول استان در مسابقات شطرنج پرداخت و یادآوری کرد برخلاف برداشت اغلب افراد که دانش آموزان سمپادی را دانش آموزانی یک بعدی و فقط آموزشی می‌پندارند، از درخشش دانش آموزان این مرکز در عرصه‌های مختلف یاد کرد.

وی بیان کرد: دانش آموزان ما علاوه بر المپیادهای علمی و مسابقات مختلف فرهنگی، هنری در زمینه کنکور هم بسیار موفق بودند و به یقین می گویم ۱۰۰ درصد آن ها در رشته ریاضی قبول شدند که بیش از نیمی از آنها در دانشگاه های مطرح کشور پذیرفته شده و حائز رتبه های برتر بودند. در سال گذشته در رشته تجربی نیز ۳۸ قبولی در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی داشتیم و مابقی هم‌ در رشته های بسیار خوبی پذیرفته شدند.

وی در پایان توصیه کرد: هر مرادی را به همت می‌توان تسخیر کرد، اگر با علاقه و پشتکار در هر مسیری قدم بردارید، قطعا موفق خواهید شد.

دانش آموزان خبرنگار: شایلین حدادی، مه گل حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار