توزیع بسته‌های حمایتی در بین آسیب‌دیدگان سیل گرمی و بیله سوار

اردبیل (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل از توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در بین آسیب‌دیدگان سیل شهرستان‌های گرمی و بیله سوار در ایام ماه محرم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های حمایتی در بین آسیب‌دیدگان سیل گرمی و بیله سوار

حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی از جمع آوری پویش سیل مهربانی توسط مردم خیر شهرستان گرمی تهیه شده است، گفت: ۱۰۴ بسته غذایی به ارزش ۹۷۰ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال شامل یک بسته برنج ۱۰ کیلویی، ۲ عدد روغن مایع، ۲ کیلو قند، ۲ قوطی کنسرو تن ماهی، نیم کیلو چای، ۳ بسته سویا و ۱۰ بسته ماکارونی ۵۰۰ گرمی در بین مردم آسیب دیده توزیع شد.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تلاش است تا در اقدامات خیرانه نیز مانند تمامی حوادث و بلایا در کنار مردم نقش پررنگی داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در شهرستان بیله سوار نیز در قالب پویش هلال رحمت توسط خیرین ۶۰ بن کارت و در مجموع به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در بین سیل زدگان این شهرستان توزیع شد.

قویدل تصریح کرد: این جمعیت تلاش می‌کند با انجام فعالیت‌های عام المنفعه زمینه ترویج فرهنگ انفاق و ایثار را در جامعه فراهم کرده و با حفظ کرامت انسانی به نیازمندان جامعه کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار