برگزاری یادواره 49 شهید روستای «نویس» قم

قم (پانا) - یادواره 49 شهید والامقام روستای نویس قم همزمان با شب تاسوعای حسینی(ع) در حسینیه سیدالشهدا(ع) این روستا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  یادواره 49 شهید روستای «نویس» قم

یادواره سرداران و 49 شهید والامقام روستای نویس بخش قاهان شهرستان جعفرآباد قم همزمان با شب تاسوعای حسینی(ع) با حضور خانواده های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه سیدالشهدا(ع) این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهداء سند عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: ما در محضر 49 شهید بزرگوار روستای نویس هستیم که خداوند در قرآن لقب مومن به آنها داده و ناظر بر کار و اعمال ما هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهیدان هرچه از جان و مال داشتند تقدیم خداوند کردند و چه نیکو معامله ای بود که رحمت و بهشت برین به عنوان بها و ثمن این معامله تعیین شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی معامله شهیدان با خداوند را حاصل تحمل سختی های فراوان از طرف شهید در راه خدا دانست و ادامه داد: چه خوب زمانی برای این یادواره انتخاب شده که یادآور مظلومیت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش در صحرای کربلا بود.

دانش آموز خبرنگار: محمد جواد سخا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار