تیم داوری فوتبال تابستانی ناشنوایان به روسیه اعزام شد

ساری (پانا) - بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان با حضور داوران ایرانی به میزبانی شهر اوفا روسیه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم داوری فوتبال تابستانی ناشنوایان به روسیه اعزام شد

تیم داوری منتخب آسیا متشکل از دو داور مازندرانی «اشکان خورشیدی» داور بین المللی فوتبال و «بهرام هاشمی» کمک داور بین المللی فوتبال ناشنوایان که سابقه قضاوت بازی های انتخابی المپیک ناشنوایان در کنیا و بیست و چهارمین دوره المپیک فوتبال ناشنوایان در برزیل را در کارنامه دارند؛ روز ۳۱ تیر برای داوری فوتبال تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان به روسیه اعزام و هم اکنون در شهر اوفا مستقر هستند.

در مسابقات تابستانی فوتبال امسال تیم های کشورهای: ایران، روسیه، ازبکستان، عراق، ویتنام، قزاقستان و کامبوج حضور دارند.

مراسم افتتاحیه این دوره از بازی های تابستانی عصر دیروز با حضور جاکوف رئیس ورزش های ناشنوایان جهان، رئیس کمیته ملی المپیک و دیمیتری ربروف رئیس فدراسیون ناشنوایان روسیه، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون و محمد پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، ورزشکاران و اعضای کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان و ۲۷ کشور دیگر در شهر اوفا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دیمیتری ضمن خوشامدگویی و آرزوی موفقیت به حضار، شعار بازی‌ها را « We are together sport» "از طریق ورزش ما همه با هم هستیم" معرفی کرد‌.

ایران، عراق، بلاروس، روسیه، تاجیکستان، عمان، قزاقستان، عربستان و ایالات متحده امریکا کشورهایی بودند که نامشان برای حضور در مراسم رژه اعلام شد.

دانش آموز خبرنگار: محبوبه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار