حضور سجادی در عزاداری جامعه ورزش یک‌روز پس از ماجرای استعفا‌

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان یک روز بعد از انتشار اخبار مربوط به استعفایش در مراسم عزاداری جامعه ورزش حاضر شد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور سجادی در عزاداری جامعه ورزش یک‌روز پس از ماجرای استعفا‌

‌روز گذشته بود که برخی از رسانه‌ها خبر از استعفای سیدحمید سجادی به دلیل وضعیت جسمانی خود خبر داده بودند، اما این اخبار برخلاف گذشته با واکنش و تکذبیه وزارت ورزش همراه نشد تا شایعه پایان کار وزیر ورزش قوت بگیرد.

یک روز بعد از این اتفاقات، سیدحمید سجادی صبح امروز در مراسم عزاداری دهه اول محرم که در وزارت ورزش و جوانان برپا شده، شرکت کرد تا مشخص شود همچنان در دفتر کار خود در وزارت ورزش حضور دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اهالی ورزش برخورد گرمی داشت و با اینکه گفته می‌شد در چند روز اخیر در بیمارستان بستری بوده، در این مراسم حاضر شد و به عزاداری پرداخت.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص مراسم عزادرای دهه اول محرم با حضور جامعه ورزش گفت: امروز میزبان عزاداران سیدالشهدا (ع) بودیم و این میزبانی افتخار ماست که هر سال باشکوه‌تر از ساهای قبل برگزار شد. امیدوارم در شان عزاداران انجام وظیفه کرده باشیم.

وی در واکنش به ماجرای استعفای وزیر ورزش به دلیل بیماری، گفت: این ها خبر است دیگر. ولی وقتی خود وزیر اینجاست نیازی به حرف زدن من نیست. حضور او پس به چه معنا است؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار