میثاق ۵۰۰ نفر از دانش آموزان ملاردی با حضرت قاسم ابن الحسن

ملارد(پانا)_۵۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان ملارد در مراسم احلی‌ من العسل با حضرت قاسم ابن الحسن شهید ۱۳ ساله کربلا میثاق وفاداری بستند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
میثاق ۵۰۰ نفر از دانش آموزان ملاردی با حضرت قاسم ابن الحسن

مراسم احلی من‌العسل ویژه نوجوانان عاشورایی شهرستان ملارد در جهت بزرگداشت یاد و نام حضرت قاسم ابن الحسن شهید نوجوان کربلا با حضور پرشور دانش آموزان نوجوانان ملاردی در مسجد جامع امیر المومنین این شهرستان برگزار و این دانش آموزان با آرمان های رفیع امام حسین(ع) و یارانش اعلام وفاداری و بیعت کردند.


سعید تیموری راد مدیر آموزش و پرورش ملارد در حاشیه این مراسم عنوان کرد: حماسه خونین نورستگان وارسته ای چون قاسم ابن حسن انسان ها را ازغفلت باز می‌دارد،و به آنان درس آزادگی از خودگذشتگی وفداکاری می آموزد.

وی افزود: سوگواری احلی من العسل نمود عینی تفسیر و تببین واقعه‌ی کربلاست و بهره گیری از الگو و قهرمانی همچون قاسم ابن الحسن از الویت های اساسی است.


مدیر آموزش و پرورش ملارد با بیان اینکه جامعه نیازمند تربیت جوانان متدین و اسوه های قهرمان برای جوانان و نوجوانان است گفت: نوجوانی که شهادت را شیرین تر از عسل می‌داند در اصل ارزش های اسلام و مقدسات را فرا گرفته و با جانفشانی خود پای آرمان های اسلام و ولایت فقیه خود ایستاده می‌تواند بهترین الگو برای نوجوانان جامعه باشد و اگر جامعه‌ای با این افکار رشد یابد می‌توان به آن مرحله از رشد و شکوفایی رسید که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.


گفتنی است در این مراسم برنامه های متنوع دانش آموزی (سخنرانی،مداحی ، قرائت میثاق نامه، سینه زنی و پذیرایی) و دیگر موارد اجرا شد و همچینن طوماری توسط دانش آموزان و مسئولان در جهت اعلام انزجار آنها و محکومیت به هتک قرآن کریم امضا شد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار