اعلام جزییات برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت باید از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای اجرایی کردن ساحت زیستی و بدنی در دانش‌آموزان استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۸۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزییات برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز

محمد خلیل عسکری در جمع اعضای ستاد برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش اموزان با نیازهای ویژه کشور در شیراز گفت: باید از تمامی ظرفیت ها وفرصت ها برای اجرایی سازی ساحت زیستی و بدنی در دانش اموزان استفاده شود.

رییس ستاد اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور گفت: تقویت این ساحت در دانش‌آموزان منجر خواهد شد تا دانش‌آموزان در تمام ساحت‌های دیگر از جمله علمی، فناورانه، هنر، مهارت و... رشد کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه ورزش هویت ساز است، گفت: تقویت دو عنصر سرود ملی و پرچم که نمادهای هویت ملی هستند در این مسابقات مدنظر قرار گیرد.

عسکری گفت: توجه به سرگرمی و تفریح برای دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات در کنار برگزاری مسابقه برنامه‌ریزی شود.

رییس ستاد اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور گفت: تک تک افراد جامعه نسبت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، مسوولیت اجتماعی دارند و جامعه در جریان برگزاری این مسابقات باید قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ایجاد خاطره خوب و قشنگ برای این دانش‌آموزان در مدت حضورشان در شیراز بسیار مهم است.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه گفت: بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور در سالن ورزشی شهدای آموزش وپرورش و مجموعه‌های ورزشی شهید حمزه وحافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

سید کاظم حسینی گفت: افتتاحیه این مسابقات روز چهارشنبه یازدهم مرداد ساعت ۱۹:۳۰ شب در محل زمین چمن ورزشی دبیرستان دوره اول متوسطه شبانه‌روزی عشایری شهید بهشتی شیراز برگزار خواهد شد.

دبیرکل ستاد اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور نیز گفت: این مسابقات از دهم الی ۲۰ مرداد ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

خلیل عابدی گفت: در این دوره از رقابت‌ها نزدیک به هزار دانش‌آموز شامل ۵۶۰ دانش‌آموز پسر و ۳۸۰ دانش‌آموز دختر با نیازهای ویژه کشور حضور خواهد داشت.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس نیز گفت: مسابقات پسران از دهم الی ۱۴ مرداد و مسابقات دختران از ۱۶ الی ۲۰ مرداد در شیراز برگزار خواهد شد.

وی گفت: دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات، از افراد کم توان ذهنی و سندرم داون هستند.

دبیرکل ستاد اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور گفت: این مسابقات در بخش پسران در رشته های فوتسال، گوی رانی و دوومیدانی و در بخش دختران نیز در رشته‌های تنیس روی میز، گوی رانی و دوومیدانی برگزار خواهد شد.

عابدی گفت: حدود یکصدو پنجاه مربی، سرپرست و‌عوامل اجرایی کار برگزاری این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار