بیانیه وزارت آموزش و پرورش در پی هتک حرمت به قرآن کریم

تهران‌(پانا) - وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای در واکنش به هتک حرمت مجدد به قرآن کریم در کشور سوئد اعلام کرد جسارت دشمنان بشریت در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم، یک اقدام صهیونیستی، توطئه‌آمیز و از سر استیصال است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه وزارت آموزش و پرورش در پی هتک حرمت به قرآن کریم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن این بیانیه به شرح زیر است:

يُرِیدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را کامل و محفوظ خواهد داشت، هر چند کافران خوش ندارند. (آیه ۸ سوره مبارکه صف)

امروز همه تلاش شیاطین شرق و غرب و صهیونیسم بین الملل برآن است که مبادا آموزه‌های الهی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، به گوش جهانیان برسد. کوردلان و ستمکاران جهان به خوبی دریافته‌اند که تعالیم ثقل اکبر در دین مبین اسلام همه سرمایه‌گذاری‌های شوم آنان را بر باد خواهد داد. لذا از سر ناچاری بارها اقدام به رفتارهای گستاخانه و رذیلانه‌ نموده‌اند.

همگان فهمیده‌اند که عصرحاضر، عصر قرآن و منطق قرآنی است و تنها اسلام عزیز و قرآن کریم است که چون کوهی استوار، مانع گسترش فرهنگ شیطانی شده و اینگونه اقدامات مذبوحانه جریان زر و زور و استکبار و صهیونیسم جهانی، نه‌تنها خشم مسلمانان دنیا بلکه خشم همه آزادی‌خواهان را در سراسر جهان علیه خود برانگیخته است و افکار و احساسات همه انسان‌های حقیقت جوی را در سراسر جهان متوجه این کتاب آسمانی خواهد کرد. در ایران اسلامی نیز تربیت هزاران حافظ قرآن کریم و کسب رتبه‌های برتر در رقابت‌های بین المللی در سال‌های اخیر، حاصل تنها گوشه‌ای از این هم‌نشینی نوجوانان دهه هشتادی و نودی با این کلام الهی موید آن است که امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند از درخشش روزافزون این سراج منیر جلوگیری کنند.

در پایان این بیانیه آمده است، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ایران اسلامی جسارت دشمنان بشریت در کشور سوئد را به ساحت مقدس قرآن کریم، یک اقدام صهیونیستی، توطئه‌آمیز و از سر استیصال دانسته و ضمن محکومیت آن، توهین به قرآن را توهین به همه پیامبران، مصلحان، مقدسات و کتب آسمانی می‌داند و از همه آزادی خواهان حقیقی جهان می‌خواهد تا فریب یک عذرخواهی از سر استیصال را نخورده و دولت سوئد را وادار به تحویل عامل این جنایت به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار