امام جمعه کاشمر:

آنچه به مردم قدرت می‌بخشد، قرآن است

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان کاشمر گفت آنچه به مردم قدرت می‌بخشد قرآن است و سبک زندگی قرآنی ، سبک زندگی زیبا و مطهر است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آنچه به مردم قدرت می‌بخشد، قرآن است

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری امام جمعه کاشمر در مراسم اجتماع دانش آموزی من عاشق قرآنم اظهار کرد: دشمنان در این برهه زمانی قصد دارند به ریشه اسلام یعنی قرآن ضربه بزنند. این دشمنان در ابتدا تلاش می‌کردند که ایران هراسی را راه بیاندازند؛ زیرا ایران در مقابل مستکبران جهان سکوت نکرد، بلکه ایستادگی کرد و این از زمانی آغاز شد که حریم امن و مطیع آنها نبود.

وی ادامه داد: دشمنان ایران هنگامی که دیدند پروژه برای ایجاد اختلاف میان عرب و عجم در حال شکست خوردن است، روابط میان ایران و کشور های عربی در حال بهبود یافتن است، همبستگی مسلمان بیشتر از گذشته شده و جبهه مقاومت به خوبی در حال عمل است، باعث این شد که اسرائیل و صهیونیست شکست خود را بپذیرند.

حجت‌الاسلام جواد طاهری بیان کرد: آنچه به ما قدرت می‌بخشد قرآن است. سبک زندگی قرآنی ، سبک زندگی زیبا و مطهر است، ما در اینجا حاضر شدیم که بگوییم نسل جوان و نوجوان ما به قرآن محبت دارد و نمی‌گذارد که کسی به آن بی‌احترامی بکند.

وی ادامه داد: ما از کشور هایی که در آنها توسط مردم به قرآن بی‌احترامی صورت گرفته درخواست داریم که با این افراد تندرو برخورد بشود.

طاهری اظهار کرد: قرآن شاخصه زندگی است، زیرا قرآن کتاب عقلانی است که به انسان هویت می‌بخشد. قرآن در پی سامان دادن به بشریت است، لذا درخواست بعدی این است که کشورهای اسلامی انسجام بیشتری داشته باشند و این را بدانند که غربی ها در پی مبارزه با قرآن هستند، زیرا قرآن میخواهد انسان را به آزادی حقیقی برساند.

وی با بیان اینکه استکبار از سخن خداوند متعال ترس دارد اذعان کرد: ما به عنوان یک مسلمان باید بیشتر به قرآن مراجعه کنیم و از آن درس بیاموزیم ، پیام مهم این است که ما اگر از قرآن فاصله بگیریم نشان می‌دهد که به خوبی به درک پیام عاشورا نرسیدیم، قرآن به ما آموخت که باید در مقابل یزیدیان زمانه مقابله و ایستادگی کرد.

خبرنگار دانش آموز: عماد شجاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار