معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه اردو های راهیان پیشرفت استان خوزستان: 

دشمن برخلاف آمارهای خود در مورد پیشرفت‌های ایران سعی در ایجاد ناامیدی دارد

اهواز (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، عنوان کرد طراحی رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب اسلامی است که با رفتارهای متناقض و مخالف با آمارهای رسمی خودشان در مورد پیشرفت‌های بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران همراه است و با این تناقضات سعی در ایجاد ناامیدی دارند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دشمن برخلاف آمارهای خود در مورد پیشرفت‌های ایران سعی در ایجاد ناامیدی دارد

عبدالله افرازه شهاوند، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان استان خوزستان گفت: رسانه دشمن تمام تلاش خود را برای گرگ و میش کردن فضا انجام می دهد و آنان سعی در ذبح حقیقت دارند؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف را نادیده می‌گیرند و القاء ناکارآمدی می‌کنند، به نسل جدید القا می کنند که انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته و حتی به داده های علمی خودشان که توجه می‌کنیم برخلاف حرف خودشان را می‌زنند؛ بر اساس آخرین آمار که خود خارجی ها منتشر کرده‌اند، پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بی بدیل است.

وی در ادامه گفت: بنده پیشنهاد می‌کنم دانش آموزان، نوجوانان و جوانان ما حتما کتاب هایی که از داده های خارجی در مورد نظام اسلامی استفاده شده مانند کتاب صعود چهل ساله را مطالعه کنند؛ به عنوان مثال رشد حضور اجتماعی و عدالت در پیشرفت علمی بانوان در جامعه بر اساس آمار رسمی مجامع بین المللی و سازمان ملل از آن کشور ماست و ایران در این مورد رتبه اول دنیا است و هیچ کشوری جلوتر از ایران نیست که در تناقض با آمار رسمی خودشان به دنیا آمارهای کذایی ارائه می‌کنند و ایران را از کمیسیون مقام زن خارج می‌کنند؛ اقدامی که برخلاف آمار حقیقی در رابطه با جمهوری اسلامی ایران است، این در واقع یک طراحی رسانه ای از سمت دشمن است که می‌خواهد جوان و نوجوان ما را ناامید کند و این موضوع را القا کند که جمهوری اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: در مواجهه با این هجمه های سنگین دشمن، رهبر انقلاب مرتب تاکید و توصیه دارند که باید نسل نوجوان و جوان ما با دستی پر و ذهنی باز بتواند مطالبی که در فضای مجازی و عینی می‌بیند و مشاهده می‌کند را تحلیل کند، درست و نادرست را از هم تشخیص دهد که همه آنها در ذیل جهاد تبیین است. ما دو وظیفه در قبال دستاوردهای انقلاب اسلامی داریم؛ یکی بیان این دستاوردها به صورت مستند، مانند همین اردوهای راهیان پیشرفت و تفهیم پیشرفت های علمی به دست مهندسان ایرانی به دانش آموزان، جوانان و نوجوانانمان است. دانش آموزان ما باید بدانند و بروند با چشم خودشان پیشرفت ها را ببینند و دومین وظیفه هم آنجایی است که باید بیشتر پیشرفت کنیم که باید در این زمینه مطالبه گری پیشرفت بیشتر را داشت.

وی همچنین بیان کرد: دانش آموزان ما با دیدن پیشرفت ها و دستاوردهای کشور، حلقه واسط حاکمیت و خانواده و همکلاسی های خودشان هستند تا آنان را برای دیگران بیان و روایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار