وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسلامشهر عنوان کرد:

توفیق خدمت به مردم همیشگی نیست/فیلم

اسلامشهر(پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درجریان سفر به شهرستان اسلامشهر گفت همه مسئولان بدانند توفیق خدمت به مردم همیشگی نیست و از این فرصتی که به دست آمده است در راستای حل مشکلات مردم از جمله ایجاد اشتغال تلاش مضاعف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۸۸۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
توفیق خدمت به مردم همیشگی نیست/فیلم

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر یک روزه به شهرستان اسلامشهر و در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات منطقه که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: موضوع اساسی و محوری برنامه‌های دولت اشتغال است و می‌بایست از اشتغال‌های خانگی و مددجویان توانبخشی حمایت کنیم.

وی در رابطه با تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اسلامشهر بیان کرد: مراجعین قابل توجهی به این مرکز درمانی ورود پیدا می‌کنند و می‌بایست بخش سی‌تی‌اسکن و ام آرآی آن تجهیز شود و افزایش تخت بیمارستانی هم یک ضرورت است.

مرتضوی با اشاره به ضرورت توجه به مراکز آموزش فنی‌، حرفه‌ای تصریح کرد: آموزش صنعت و تشکیل کارگاه‌ها از دیگر محورهای اساسی کار ما است ‌و می‌بایست در کنار راه‌اندازی مراکز آموزش فنی حرفه‌ای استخدام مربی ماهر را جهت آموزشی داشته باشیم. همه مسئولان بدانند توفیق خدمت به مردم همیشگی نیست و از این فرصتی که به دست آمده است در راستای حل مشکلات مردم از جمله ایجاد اشتغال تلاش مضاعف داشته باشند.

صولت مرتضوی در جریان برنامه‌های یک روزه سفر خود به شهرستان اسلامشهر با امام جمعه منطقه دیدار کرد و در این نشست حجت‌الاسلام محمدباقربرقراری در سخنانی تأکید کرد: تراکم جمعیت در اسلامشهر و فراهم آوردن شغل آبرومندانه از جمله اقدامات مهم است که انجام شده، لیکن باید بیشتر در راستای تحقق آن تلاش کرد تا شاهد رشد تولید و کاهش تورم باشیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز فنی حرفه‌ای و بیمارستان امام رضا(ع) بازدید کرد و در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات شهرستان اسلامشهر که با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد نیز حضور یافت.

خبرنگاردانش‌آموز:نگین حسین‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار