دانش‌آموز شرکت‌کننده در رویداد بی‌المللی الف‌تا از هنرستان فتح‌المبین ناحیه ۲ اهواز: 

هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی‌ماند

اهواز (پانا) - دانش‌آموز نوآور شرکت‌کننده در رویداد ملی الف‌تا به نوجوانان، دوری از ناامیدی برای رسیدن به هدف‌های خود را توصیه کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی‌ماند

محمد رادفر، دانش آموز نوآور شرکت کننده در رویداد ملی الف تا از هنرستان فتح المبین ناحیه ۲ در گفت و گو با پانا در مورد حضور در این رویداد و ارائه محصول ساخته شده به دست خود گفت: «ابتدا مدیر هنرستان ما من را با این رویداد آشنا کرد و پیشنهاد حضور در این برنامه و همایش بین المللی را داد. همه هم سن و سال‌های من باید بدانند که قطعا هر تلاشی بدون نتیجه نمی‌ماند، پس نباید ناامید شوند و باید برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند.»

رادفر ادامه داد: «اما در مورد پروژه ام باید بگویم در واقع کاری که انجام شده در زمینه پرینتر ۳ بعدی، اختراع نیست، بلکه یک نوآوری است و به علت اینکه ورژن اصلی این پرینتر سه بعدی به شدت گران قیمت است و غیرقابل ویرایش؛ ما تلاش کردیم تا آن را شخصی سازی کنیم و موفق شدیم و توانستیم با یک چهارم قیمت خود دستگاه، آن را بسازیم. علاوه بر اینکه از قطعاتی استفاده کردیم که تماما قابلیت شخصی سازی و ارتقا دارند.»

دانش آموز شرکت کننده در رویداد بین المللی الف تا گفت: «من حین انجام کارها قطعا ناامید شدم و این حس به سراغ من به تعداد دفعات زیاد آمد، اما به هر حال کاری بود پر از ایراد و سختی که به شکر خدا با موفقیت به سرانجام رسید.»

وی همچنین بیان کرد: «در این رویداد تجربه دوری از خانواده، زندگی خوابگاهی و این نحوه زندگی کردن همه، چیزهای جدیدی بودند که برایم اتفاق افتاد. همچنین دوستان عزیز و کارهایشان همه جدید بودند و بهترین چیزی که از آن بسیار خوشحال بودم دوستی و آشنا شدن با بقیه دوستان هم رشته از شهرهای دیگر بود که به شدت برایم ارزش داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار