برگزاری همایش عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - همایش عفاف و حجاب در محل وزارت آموزش و پرورش با حضور برخی از مسئولان این وزارتخانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش

همایش عفاف و حجاب صبح امروز 27 تیرماه 1402 در محل وزارت آموزش و پرورش با حضور برخی از مسئولان این وزارتخانه برگزار شد.

رابعه امامی رضوی، مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: همواره باید مسیر شهدا را ادامه دهیم، چرا که آن‌ها رفتند و با خون خود ایران اسلامی را تضمین کردند.

وی ادامه داد: امروز بانوان ایرانی به عنوان پاسداران حوزه عفاف و حجاب می‌توانند با حفظ جایگاه زن ایرانی، حیای حقیقی را در جامعه جاری و ساری کنند.

در ادامه این مراسم عباس ارغوانی، رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از برگزارکنندگان برنامه‌های ارزشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت:در هرجایی که هستیم باید آنجا را تنگه احد نظام مقدس اسلامی بدانیم و نهایت مراقبت و محافظت را باید انجام دهیم.

وی ادامه داد: تاثیری که فضای مدرسه برای مخاطبین دارد را قطعا فضای ستاد و ادارات کل و مناطق ندارند؛ لذا از خواهران فرهنگی این درخواست را داریم که فرصت‌ها را قدر بدانند و با رفتار و حرکت عالمانه و تربیتی خود نسلی فاطمی و نسلی زینبی تحویل جامعه دهند.

رئیس مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش افزود: ظرفیت‌های بزرگی در اختیار مجموعه وزارت آموزش و پرورش قرار دارد که باید به نحو احسن از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. یادمان نرود که دشمن هزینه می‌کند تا در مسیر نظام و انقلاب مانع به وجود آورد اما مکا نیز باید با شناختی کامل به مقابله با آن بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار