سرپرست دانشگاه فرهنگیان:

تجربیات حاصل از جشنواره تدریس برتر در اختیار همه دانشجومعلمان قرار گیرد

زنجان (پانا) - سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مهم‌ترین رکن جشنواره زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت‌هاست، گفت باید با اتخاذ تدابیر مناسب، تجربیات حاصل از جشنواره تدریس برتر در اختیار تمامی دانشجومعلمان پردیس‌های سراسر کشور قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۸۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجربیات حاصل از جشنواره تدریس  برتر در اختیار همه دانشجومعلمان قرار گیرد

سعید غیاثی ندوشن در مراسم اختتامیه الگوهای برتر تدریس طی گفت‌و‌گویی ویدئوکنفرانسی، ضمن تشکر از معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان که جشنواره برتر تدریس را پس از یک دهه وقفه برگزار کرده است، گفت: مهم‌ترین رکن جشنواره، بسترسازی و زمینه سازی برای ظهور و بروز خلاقیتهاست.

وی معلمان را متخصصین عرصه یاددهی-یادگیری دانست و افزود: یادگیری در بستر شناخت از موقعیت‌ها، دانش‌آموزان و محیط اتفاق می‌افتد.

غیاثی ندوشن سطح کیفی جشنواره را خوب ارزیابی کرد و گفت: داوران جشنواره اذعان کردند که آثار تدریس بسیار خوب و باکیفیتی را از دانشجومعلمان شاهد بودند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان دانش عملی، تجربه و موقعیت تدریس را سه ضلع آثار دانشجومعلمان دانست و گفت: الگوی جشنواره برتر تدریس زمینه‌ای برای کارورزی است که بهتر است تجربیات حاصل از این جشنواره در اختیار تمام دانشجو معلمان پردیس‌های سراسر کشور قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار