تاج: قرارداد قلعه‌نویی نیاز به تصویب هیات رئیسه داشت

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امضای قرارداد امیر قلعه‌نویی نیاز به تصویب هیات رئیسه داشت و به همین خاطر طی شدن این پروسه کمی به طول انجامید، عنوان کرد، با حضور قلعه‌نویی و تعهدی که در بین اعضای تیم ایجاد شده، تیم ملی باید در جمع چهار تیم برتر جام ملت‌ها قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تاج: قرارداد قلعه‌نویی نیاز به تصویب هیات رئیسه داشت

به گزارش ایرنا، مهدی تاج در خصوص قرارداد امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون، اظهار داشت: او تا جام جهانی خواهد بود و شرایط خاصی در قرارداد او گذاشته‌ایم. قرارداد قلعه‌نویی منعقد شده ولی ما گاهی عجله می‌کنیم. ممکن است قراردادها یکی، دو روز طول بکشد که آن هم دلیل خاصی دارد چون ما باید پول‌شان را بدهیم که این کار را نیز انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: قلعه‌نویی به خوبی تیم را جمع کرده و ایجاد تعهد و وفاداری بین او و بازیکنان تیم ملی به وجود آمده است. از سوی دیگر، تیم ملی در شرایط مطلوب و آرامی قرار دارد. با این شرایط، تیم ملی با حضور قلعه‌نویی باید در بین چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: بعضی از موارد قرارداد قلعه‌نویی نیاز به تصویب هیات رئیسه داشت و همین مهم عقد قرارداد را به تاخیر انداخت. اکنون همه قراردادهای کادر فنی نهایی و آماده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار