مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

در پروژه مهر علاوه بر فضاسازی مدارس، توجه به موضوعات فرهنگی مورد تاکید است

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت در پروژه مهر علاوه بر فضاسازی و زیبا‌سازی مدارس، توجه به موضوعات فرهنگی مورد تاکید است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
در پروژه مهر علاوه بر فضاسازی مدارس، توجه به موضوعات فرهنگی مورد تاکید است

جلسه انجمن اولیاء و مربیان مدارس ابتدایی نیشابور در محل سالن همایش های آموزش و پرورش با هدف تبیین سیاست ها و ارتباط بیش از پیش بین خانه و مدرسه برگزار شد.

سیدمهدی قاضی مدیر آموزش و پرورش نیشابور از همراهی های خوب اولیای مدارس در برنامه های اجرا شده در طول سال تحصیلی تقدیر کرد و گفت: همه ی ما یک هدف مشترک داریم؛ زیرا یک امانت مشترک داریم و باید در مسیر مشخص شده، اهداف خود را اجرایی کنیم.

وی افزود: به دلیل برخی سوء مدیریت ها، امروز در شرایط خاصی قرار گرفته ایم و در تلاش هستیم در پروژه مهر علاوه بر فضاسازی و زیباسازی مدارس، به اجرای موضوعات فرهنگی بیشتر توجه کنیم و این امر نیاز به همکاری شما اولیای پر تلاش دارد.

وی ادامه داد: هویت ملی، هویت دینی و مشارکت دانش آموزان در تشکل های مختلف دانش آموزی جزء برنامه های ما است وتلاش می کنیم تا فرایند مناسب آموزشی پس از کرونا را در سال تحصیلی پیش رو را تجربه کنیم. دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان باید دست به دست هم دهند تا ایام محرم پر شوری را برگزار کنیم و برنامه ریزی شده است تا در ایام اربعین دو موکب توسط دانش آموزان نیشابور با همراهی پدران خود در نجف و کربلا برپا شود و برنامه های فرهنگی در این مکان اجرا شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: مدرسه‌ای که تلاش کرده است تعامل و ارتباط بیشتری بین اولیاء و مربیان برقرار کند، موفق تر بوده است. خدا را شاکریم که این ارتباط و تعامل در مدارس ما وجود دارد.

سید مهدی قاضی اضافه کرد: انتخابات، از برنامه های پیش روی ما است. تمام کاندیداها برای ما قابل احترام هستند و سالم سازی محیط آموزشگاه در دستور کار ما قرار دارد.

وی به اجرای طرح حامی با کمک اولیاء پرداخت و گفت: به گونه ای باید برنامه ریزی شود که مدارس برخوردار شهرستان بتوانند مدارس محروم را پوشش دهند و با ارتباط موثر اولیاء با مدارس به دوستان فرزندان خود کمک کنیم تا عدالت آموزشی به نحو مطلوب اجرا شود.

در پایان مدیر آموزش و پرورش نیشابور به همراه تعدادی از مسئولین، پاسخگوی سوالات بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار