مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تاکید کرد؛

اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی تهران برای آموزش نیروهای عملیاتی سایر شهرها

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بر اعلام آمادگی برای آموزش و توانمندسازی و بازآموزی نیروهای عملیاتی شهرستان‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی تهران برای آموزش نیروهای عملیاتی سایر شهرها

قدرت الله محمدی،مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در نشست صمیمانه‌ای که با حضور استاندار تهران و مدیران عامل شهرستان‌های تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی آموزش تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی پایتخت در حوادث اخیر با به‌کارگیری تمام تجهیزات و توان عملیاتی تلاش خود را در خدمت‌رسانی به شهروندان در مهار آتش سوزی‌ها و ارائه خدمات به شهروندان به کار بسته است.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی تهران در سال جاری نسبت به افتتاح و راه‌اندازی دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهرری و افسریه اقدام کرد و قرار است ایستگاه ۱۳۸ به‌زودی افتتاح ‌و برای خدمت به شهروندان به‌کارگیری شود.

محمدی ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله عملیات‌ها و خدمات سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات آموزشی و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش نشانی‌های شهرستان‌های تهران و کل کشور می‌توانند از لحاظ آموزش نیروها در سطوح مختلف علمی و آمادگی جسمانی در ابعاد مختلف از ظرفیت‌های موجود مرکز آموزش بین‌المللی آتش‌نشانی تهران استفاده کنند و ما آماده هر گونه مشارکت و تعامل در حوزه آموزش و ارتقا سطح دانش آتش‌نشانان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار