برگزاری آزمون ورودی داوطلبان پذیرش حوزه علمیه خواهران نایین با استقبال متقاضیان

نایین (پانا) - آزمون ورودی داوطلبان پذیرش حوزه علمیه فاطمه الزهراء(س) نایین همزمان با حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون ورودی داوطلبان پذیرش حوزه علمیه خواهران نایین با استقبال متقاضیان

مریم جبلی نائینی، مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهراء (س) شهرستان نایین اظهار کرد: ثبت نام حوزه علمیه خواهران نائین همزمان با حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از اواخر بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا ۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ ادامه داشت.

وی با بیان اینکه دارا بودن مدرک دیپلم با معدل ۱۴ به بالا و شرط سنی ۴۰-۱۸ سال از شرایط ثبت نام در مقطع کارشناسی سطح ۲ حوزه است، گفت: پذیرفته شدگان در آزمون پس از مصاحبه و ثبت نام نهایی در حوزه به عنوان طلبه در مقطع کارشناسی از مهر ماه سال جاری مشغول به تحصیل می شوند.

مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهراء (س) شهرستان نایین در ادامه با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در مقطع عمومی حوزه های علمیه خواهران به پایان رسیده است، گفت: تنها افرادی که دارای شرایط معاف از آزمون هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک مستند، از تاریخ ۲۵ تیرماه به حوزه علمیه خواهران- جنب تامین اجتماعی مراجعه نمایند.

وی افزود: حافظان قرآن کریم یا نهج البلاغه یا صحیفه سجادیه با ارائه مدرک رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد و یا اوقاف یا سازمان تبلیغات اسلامی، دارندگان مدرک دیپلم برای ورودی های دیپلم با حداقل معدل کل ۱۸ و مدارک دانشگاهی با حداقل معدل کل ۱۷ و شرط فارغ التحصیلی از شرایط معاف از آزمون است و به شرط فارغ التحصیلی معاف از آزمون بوده و می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

خبرنگار: مهدیه اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار