مدیر یک مدرسه در کاشمر:

مدارس دولتی نماد مدارس رسمی هستند

کاشمر (پانا) - مدیر دبیرستان پسرانه‌ دوره دوم امام خمینی(ره) کاشمر در مراسم خدمت ماندگار گفت مدارس دولتی نماد مدارس رسمی هستند، اما هیچ تفاوتی نباید بین مدارس عادی و مدارس غیردولتی باشد زیرا امروزه بیشترین ورودی را مدارس عادی دارند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس دولتی نماد مدارس رسمی هستند

محمدحسین سلطانی با بیان اینکه مدارس دولتی نماد مدارس رسمی هستند و هیچ تفاوتی نباید بین مدارس عادی و مدارس غیردولتی باشد، زیرا امروزه بیشترین ورودی را مدارس عادی دارند، اظهار کرد: امروزه مدارس خاص ما روز به روز در حال توسعه است و از زمانی که مدارس خاص آمده است، اثرگذاری مدارس عادی در کنار این مدارس کمتر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: دانش‌آموزانی که وارد مدرسه ما می‌شوند اغلب دانش‌آموزانی هستند که بااستعداد هستند اما با استعداد‌ترین ها و بهترین ها وارد مدارس خاص می‌شوند و با این وجود ما شاهد ورود دانش‌آموزانی به مدارس عادی هستیم که استعداد کمتری دارند.

سلطانی با اشاره به موضوع کمبود دبیر عنوان کرد: در مدارس عادی شاهد کمبود نیروی انسانی هستیم زیرا بهترین دبیران وارد مدارس خاص می‌شوند و هر چه باقی می‌ماند به مدارس عادی می‌فرستند.

وی در ادامه با توجه به نبود تجهیزات بیان کرد: مدارس خاص از بودجه‌ای برخوردار هستند، اما مدارس ما اینگونه نیست، زیرا ما هیچ بودجه‌ و امکاناتی نداریم و این خود یک معضل بزرگ است که کیفیت آموزشی را پایین می‌آورد و مصداق بی‌عدالتی آموزشی است.

وی در پایان با توجه به سخنان مقام معظم رهبری تشریح کرد: توجه به مدارس عادی باید بیشتر باشد زیرا امکاناتی که در مدارس عادی است کمترین امکانات است.

خبرنگار دانش آموز: صبا اعمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار