مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره امید فردا:

برای ساختن آینده ایران اسلامی به شما امید بسته‌ایم

اهواز (پانا) - مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره امید فردا عنوان کرد هنر و ساخته‌های دست دانش‌آموزان خوزستانی مایه خوشحالی برای همه کسانی است که برای ساختن آینده ایران اسلامی به آنها امید بسته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۶۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برای ساختن آینده ایران اسلامی به شما امید بسته‌ایم

محبوبه ایزدپناه، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان در آیین اختتامیه چهل و یکمین جشنواره امید فردا گفت: حضرت امام (ره) درباره هنر فرمودند: هنر عبارت است از دمیدن روح تعهد در کالبد انسان و چقدر شما فرزندان خوزستان این هنر و این تعهد را به تصویر کشیدید و این موضوع بسیار جای خوشحالی دارد برای ما که به شما امید بسته ایم برای ساختن آینده ایران اسلامی. عزیزان من و همه مدیرانی که در این مراسم حضور دارند یک روزی به جای شما بودیم و وقتی بزرگترها به ما می‌گفتند شما امید های آینده ما هستید خیلی آن را لمس نمی‌کردیم، اما امروز که اینجا ایستاده ایم تجسم عینی آن جمله و توصیه ها را لمس می‌کنیم و می‌بینیم چقدر حرف درستی زدند.

ایزدپناه اظهار کرد: قدر جوانی و هنرتان را بدانید. انتظار ما از شما دانش آموزان خوزستان، تاثیر گذاری مثبت در فرهنگ سازی است. به نوبه خودم شاکرم که در هوایی تنفس می‌کنم که برکت اسلام، انقلاب و خون شهدا جاری و ساری است و از شما خواهش می‌کنم پاسدار این برکات و ارزش ها باشید.

ایزدپناه گفت: از همه دخترها و پسرهای عزیزم تشکر می‌کنم که نشان دادند در این سن و سال می‌توان کارهای حرفه ای و هنری خیلی زیبایی با انگیزه های متعهدانه انجام داد.

وی افزود: با توجه به اینکه آثار حاضر در این اختتامیه مربوط به همه دانش آموزان استان است و فقط ساخته دست دانش آموزان هنرستانی نیست، بسیار مایه خوشحالی است که همه دانش آموزان خوزستان در همه ابعاد و خصوصا خلق آثار هنری و تجسمی به این حد از توانمندی رسیده اند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شما در عرصه ای هستید که خیلی زود پا به میدان اجتماعی خواهید گذاشت و با توجه به سرعت تغییرات اجتماعی و اتفاقاتی که می افتد انتظار می‌رود هم معلمان عزیز ما کار انسان سازی خود را جلو ببرند و هم شما نوجوانان در این عرصه پاسدار برکات انقلاب اسلامی باشید. این جلسه نشان داد همت بالایی برای برگرداندن پرورش به جایگاه اصلی خودش وجود دارد و این بسیار قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار