معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد:

تشکیل ۴ حوزه ارزیابی و ۱۱ گروه ارزیاب برای متقاضیان استخدام آموزگاری

ایلام (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد ۴ حوزه ارزیابی و ۱۱ گروه ارزیاب برای متقاضیان استخدام آموزگاری در استان تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ۴ حوزه ارزیابی و ۱۱ گروه ارزیاب برای متقاضیان استخدام آموزگاری

حمید عبدی، معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام در این‌باره اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدامی گذشته و واجد شرایط شدن ۵۸۲ نفر از داوطلبان در استان ایلام، تعداد ۴ حوزه ارزیابی؛ برای برادران ۲ حوزه در ۵ گروه ارزیابی و ۲ حوزه برای خواهران در ۶ گروه ارزیابی تشکیل شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه از همه کلاس ها و زیرساخت لازم بازدید بعمل آمده، اضافه کرد: مقدمات کار اعم از انتخاب فضای فیزیکی و تهیه وسایل و تجهیزات مورد نیاز صورت گرفته و به منظور سهولت دسترسی داوطلبان به این حوزه ها بنرهایی تهیه شده و آدرس مکان ها نیز به صورت QR کُد ارائه شده است.

وی همچنین گفت: لیست دو برابر نیاز ارزیابان با همراهی حوزه های دیگر مشخص شده و منتظر برگزاری کلاس های آموزشی جهت آموزش ارزیابان هستیم. در ضمن علاوه بر انجام تدارکات لازم، مکان این کلاس ها به انضمام وسایل مورد نیاز مشخص و جلسات توجیهی لازم برای عوامل اجرایی حوزه ها برگزار شده است.

عبدی بیان کرد: در خصوص بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به تجربیات سال های قبل تمهیدات خوبی صورت گرفته و با صدور ۵ اطلاعیه، اطلاع رسانی لازم به داوطلبان عزیز انجام و جهت بررسی سلامت جسمانی و روانی داوطلبان نشست های هماهنگی با درمانگاه فرهنگیان برگزار و عوامل آن در جریان آخرین تغییرات شیوه نامه قرار گرفتند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: نشست ستاد استانی جذب و استخدام با دعوت از سایر ارگان ها و اعضای کارگروه مدیریت استان تشکیل و وظایف افراد و کمیته های زیرمجموعه آن تشریح شده است.

وی با اعلام اینکه از روز شنبه ۱۰ تیرماه لغایت چهارشنبه ۱۴ تیرماه بررسی اسناد خوداظهاری داوطلبان صورت گرفته، گفت: با توجه به اعلام وزارت مبنی بر شروع کلاس آموزش ارزیابان استان ایلام از روز چهارشنبه ۲۱ تیر لغایت جمعه ۲۳ تیرماه، کار آموزش ارزیابان صورت خواهد گرفت.

عبدی در پایان افزود: وسایل و تجهیزات لازم در حوزه های ارزیابی مستقر شده و بعد از پایان مراحل آموزش ارزیابان انشالله کار را شروع خواهیم کرد.

خبرنگار: امیررضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار