تمهیدات ترافیکی پلیس پایتخت برای گردهمایی عفاف و حجاب

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی گردهمایی حجاب در میدان امام حسین(ع) را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات ترافیکی پلیس پایتخت برای گردهمایی عفاف و حجاب

سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی گردهمایی حجاب و عفاف گفت: امروز به مناسبت روز حجاب و عفاف از میدان امام حسین تا میدان شهدا این گردهمایی برگزار می‌شود.

حمیدی بیان کرد: هماهنگی‌های خوبی در حوزه انتظامی اتفاق افتاده است. امروز ساعت ۵ آغاز مراسم از میدان امام حسین تا میدان شهدا است و حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور طول برگزاری این مراسم خواهد بود. از محدوده میدان فردوسی تا میدان امام حسین هر دو لاین رفت و برگشت توقف و پارک خودرو ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: در خیابان ۱۷شهریور از حد فاصل میدان امام حسین تا میدان شهدا از ساعت ۳ تردد و توقف و پارک ممنوع است. حلقه های غربی، شرقی و جنوبی میدان امام حسین هم تردد و توقف ممنوع است. خیابان دماوند حد فاصل میدان امام حسین تا تقاطع آیت هم توقف ممنوع است.

وی ادامه داد: برای اتوبوس‌ها در خیابان دماوند مسیر رفت و برگشت و خیابان پیروزی تقاطع شکوفه و میدان شهدا و طول خیابان ۱۷ شهریور اتوبوس‌های شرکت واحد حضور خواهند داشت تا مردم را منتقل کنند. در این محدوده مردم از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند تا انضباط ترافیکی خوبی را در این محدوده شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار