استاندار البرز در شورای آموزش و پرورش استان:

تعطیلات تابستان فرصت مغتنمی جهت آموزش، نشاط و فرهنگسازی برای دانش آموزان است

کرج (پانا) - نماینده عالی دولت در استان البرز گفت تعطیلات تابستان، فرصت مغتنمی است که برای دانش‌آموزان برنامه‌های فرهنگی، نشاط آفرینی و آموزشی توامان وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۸۶۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلات تابستان فرصت مغتنمی جهت آموزش، نشاط و فرهنگسازی برای دانش آموزان است

مجتبی عبدالهی استاندار البرز در شورای آموزش و پرورش استان البرز، با بیان اینکه برنامه ریزی برای کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: تعطیلات تابستان، فرصت مغتنمی است که برای دانش آموزان برنامه های فرهنگی، نشاط آفرینی و آموزشی را توامان داشته باشیم.

وی به اهداف نهضت مدرسه سازی اشاره کرده و ادامه داد: متعهد شده ایم برای جبران سرانه های ضعیف آموزشی و پرورشی استان، تا پایان دولت سیزدهم ۲۰۰ مدرسه را با مشارکت خیرین احداث کنیم.

عبدالهی گفت: افراد بسیاری تمایل به اقدامات خیرخواهانه بویژه مدرسه سازی دارند، باید این ظرفیت ها را احصا کرد و مردم را تشویق به اقدامی ماندگار و خیر کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم معلمان اضافه کرد: معلمان اقشار موثر، فرهیخته و سرنوشت ساز جامعه هستند، از این رو باید برای آموزش، معیشت و تکریم آنها برنامه ریزی کنیم.

استاندار البرز در پایان بیان کرد: معلمان بازنشسته مطالبات و نیازهایی از جمله بیمه و تعاونی مسکن دارند که این امر طی دعوت از مسئولان ملی طرح شده و تحقق کامل آن نیاز به پیگیری مدیران آموزش و پرورش دارد.

دانش آموزخبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار