دانش‌آموزان فرنگی‌کار برتر استان بوشهر معرفی شدند

بوشهر(پانا) - رییس هیات ورزش‌دانش‌آموزی استان بوشهر از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه اول با معرفی قهرمانان اوزان مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان فرنگی‌کار برتر استان بوشهر معرفی شدند

صادق عبدالهی در حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دانش‌آموزان در خانه کشتی بوشهر گفت: در این مسابقات ۷۰ کشتی‌گیر از تیم‌های بوشهر، گناوه، دیلم، دشتی، تنگستان و دشتستان با هم رقابت کرده‌اند.

وی افزود: پس از رویارویی یک روزه کشتی‌گیران نوجوان، یوسف زارعی در وزن ۳۸ کیلوگرم از شهرستان بوشهر، محمد امیری‌زاده در وزن ۴۱ کیلوگرم از شهرستان گناوه، محمد پویا بستان در وزن ۴۴ از شهرستان دشتی، عبدالرحیم وحیدفر در وزن ۴۸ کیلوگرم از شهرستان دشتی، امیرحسین بهمنیاری در وزن ۵۲ کیلوگرم از شهرستان گناوه، محمدرضا کریمی در وزن ۵۷ کیلوگرم از شهرستان بوشهر، حسین اسدنیا در وزن ۶۲ کیلوگرم از شهرستان بوشهر، امیرحسین جوهری در وزن ۶۸ کیلوگرم از شهرستان گناوه و احسان میرزایی در وزن ۸۵ کیلوگرم از شهرستان بوشهر صاحب مدال طلا شدند.

عبدالهی با قدردانی از مسئول انجمن دانش‌آموزی کشتی فرنگی برای برگزازی این مسابقات، خاطرنشان کرد: قهرمانان وزن‌های مختلف در مرداد ماه جهت شرکت در مسابقات کشوری به کرمان اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار