استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی نسبت به اوقات فراغت

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی جهت اثرگذاری در جامعه هدف را موضوع اوقات فراغت و فعالیت‌های جذاب و مبتکرانه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی نسبت به  اوقات فراغت

عابدین خرم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت عید غدیر و تقدیر از حضور پرشور مردم و جوانان در آذین بندی و برگزاری جشن و سرور و تلطیف قلوب مومنین گفت: این حضور نویدبخش همبستگی و همدلی بیشتر مردم است.

وی اظهار کرد: باید جهت اثرگذاری در جامعه هدف در موضوع اوقات فراغت، فعالیت های جذاب و مبتکرانه انجام پذیرد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های آموزشی، تربیتی و فرهنگی تابستان در مدارس تصریح کرد: برنامه ریزی صحیح و هوشمندانه جهت ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده راهگشا خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از برگزاری اردوهای بازدید دانش آموزان از مراکز دانشگاهی، آموزشگاهی، آزمایشگاهی، حرفه ای و تولیدی حمایت می کنیم، چراکه واضح است این قبیل اقدامات، انگیزه دانش آموزان برای پیشرفت و تحصیل را بالا خواهد برد.

خرم افزود: تمام ظرفیت های استان در این زمینه باید پای کار باشند و سایر دستگاه‌های دخیل در طرح اوقات فراغت انتظار داریم تعامل لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی در پایان ضمن تاکید به لزوم هماهنگی و آمادگی برای شروع سال تحصیلی آتی با همکاری تمام نهادهای دخیل و اثرگذار با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش بر لزوم ساماندهی بدون حاشیه و تقسیم عادلانه نیروهای متخصص در مناطق با واضح ترین و شفاف ترین فرایند ممکن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار