مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آیین افتتاحیه اوقات فراغت تابستانی خبر داد

آماده‌سازی مدارس برای برگزاری پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در همایش افتتاحیه اوقات فراغت، از آماده‌سازی مدارس و سایر مکان‌ها، با هدف برگزاری پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی مدارس برای برگزاری پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ناحیه یک بهارستان

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در همایش افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان، با اشاره به مکان‌های در نظر گرفته‌شده برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در آیین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی، توضیح داد: در دارالقرآن غدیر ناحیه یک بهارستان، انواع کلاس‌های قرآنی با هدف یادگیری قرآن صورت می‌گیرد؛ از آنجایی که آموزش قرآن از حساسیت بسیاری برخوردار است، قرآن در دارالقران غدیر به نحو احسن، تدریس خواهد شد. از نظر بنده یک دانش‌آموز موفق، کسی است که قبل از فراگیری هرگونه مهارتی، به یادگیری قرآن کریم روی آورد؛ زیرا نحوه زندگی صحیح و جواب تمامی سوالات بشر در قرآن نهفته شده‌‌است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در ادامه، اذعان کرد: کانون و پژوهش‌سرای ناحیه یک بهارستان، محل آموزش، علم‌آموزی و کسب تجربه‌های جدید هستند و کلاس‌های مختلف دیگری مانند کامپیوتر، رباتیک، بازیگری، مجری‌گری، طراحی، نقاشی، تئاتر و سرود در آن‌ها اجرا می‌شود که از بهترین مکان‌ها برای پیشرفت دانش‌آموزان یاد می‌شود.

اصلانی ضمن اشاره به راه‌های مستقل شدن دانش‌آموزان در زندگی، اظهار کرد: یکی از راهکارهایی که لازم است اولیا برای مستقل شدن فرزندان‌ خود به کار گیرند، سپردن انواع مسئولیت‌ها به آنان است؛ به عنوان مثال اگر به مکانی سفر کردند، در حین مسافرت برای انجام کارها از آنان کمک بخواهند و مسئولیت‌هایی را به آنان بسپارند.

وی در پایان، دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان را استعداد‌های درخشان منطقه دانست و تأکید کرد: توانایی و استعداد‌های حیرت‌انگیز دانش‌آموزان، عامل سربلندی و شکوه هستند؛ اولیا باید تابستانی خوب برای مهارت‌آموزی، علم‌آموزی، تفریح، تعلیم و کسب تجربه فرزندان خود به ارمغان آورند؛ امیدوار هستم تا در این مدت، دانش‌آموزان، بهترین تجربه‌ها را کسب کنند تا آینده‌ای درخشان داشته‌ باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار