دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت در گفت وگو با پانا:

ایجاد اشتغال و زمینه‌های کار برای جوانان از اهداف مهم دولت سیزدهم است/فیلم

بهارستان‌دو (پانا) - دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت سیزدهم در بازدیدی که از شهرستان‌ بهارستان داشت، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان ایجاد اشتغال و زمینه‌های کار برای جوانان را از اهداف مهم دولت سیزدهم، خواند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال و زمینه‌های کار برای جوانان از اهداف مهم دولت  سیزدهم است/فیلم

محسن رضایی، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت در گفت‌وگو با پانا و درخواست وی از این مقام مسئول در جهت چاره‌اندیشی برای جوانان و استعدادهای فراوان شهرستان بهارستان گفت: «شهرستان شور عاشورایی بهارستان از شهرهای بسیار خوب ایران اسلامی است که جوانان پرتلاش و پرشوری دارد. بزرگترین سرمایه ما همین جوانان هستند؛ مسئله ایجاد اشتغال و زمینه‌های کار برای آن‌ها از اهداف مهم دولت است، همچنین در سفر رئیس جمهور هم قول و قرارهایی گذاشته شد که انشالله به آن‌ها عمل و اشتغال بیشتری برای اینجا به وجود خواهد آمد.»

در این بازدید زکیه فعله‌گری مجری نوجوان صداوسیما و خبرنگار دانش‌آموز پانا به نمایندگی از جوامع دانش‌آموزی شهرستان بهارستان گفت‌وگویی با محسن رضایی داشت.

پس از آن نیز نشستی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، امام جمعه بخش بوستان، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، بخشدار و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فائزه حسین‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار