مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد؛

ضرورت تامین منابع حقوق بازنشستگان کشوری از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت منابع حقوق بازنشستگان کشوری باید از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور تامین شود.

کد مطلب: ۱۳۸۵۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تامین منابع حقوق بازنشستگان کشوری از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی در بازدید از کارخانه صنایع کاغذسازی قائمشهر ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با کارکنان این مجموعه تولیدی و شنیدن مطالب و مشکلات آنها، گفت: از حاصل دسترنج شما عزیزان و زحمتکشان است، که منابع مالی ماهانه پرداخت حقوق بازنشستگان میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارخانه با قدمت حدود ۵۰ سال عمر و احیای مجدد، کارخانه‌ای است که از آن به عنوان قطب صنعت و اقتصاد مازندران یاد می‌شود افزود: درحال حاضر این مجموعه تولیدی دوباره اوج گرفته و با ایجاد اشتغال زایی مستقیم، نقش موثری در کاهش وابستگی صندوق بازنشستگی کشوری به منابع دولت ایجاد کرده است.

ترکی، احیا و توسعه شرکت‌ها و صنایع وابسته به صندوق بازنشستگی را از اهداف اقتصادی این صندوق برای افزایش تولید و اشتغال زایی و درآمد پایدار عنوان کرد که عایدی حاصل از آن‌ها برای حمایت از قشر بازنشستگان اختصاص می‌یابد.

وی مازندران را در حوزه‌های صنایع غذایی و کشاورزی و محصولات گلخانه‌ای وصنایع سلولزی و کاغذی از استان‌های برخوردار نام برد که صندوق بازنشستگان کشور مصمم است برای تولید و پویایی این صنایع سرمایه‌گذاری کند.

ترکی با تاکید بر اینکه منابع حقوق بازنشستگان کشوری باید از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور تامین شود تصریح کرد: تلاش به سمت توسعه و ایجاد زنجیره ارزش در استان مازندران عملیاتی شده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اگر به دنبال بهره وری هستیم، اولویت باید توجه به نیرو و منابع انسانی باشد تا بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، حضور پررنگ تری داشته باشیم تا منجر به رضایت‌مندی قشر فرهیخته بازنشستگان کشوری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار