امنیت در مهمانی غدیر برقرار است

تهران (پانا) - فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ از آماده‌باش کامل تمام قرارگاه‌های سپاه برای برقراری و حفظ امنیت در روز برگزاری «مهمانی 10 کیلومتری غدیر» خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
امنیت در مهمانی غدیر برقرار است

به گزارش فارس؛ سردار رضا گرشاسبی، فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ با حضور در استودیو غدیر شهرداری منطقه 10 با اشاره به برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر گفت: بر اساس تدابیر مسئولان و مقرر شد این پیاده‌روی بزرگ پرشور از خیابان آزادی تا میدان امام حسین(ع) و بالعکس برپا شود.

وی با اشاره به برقراری امنیت در این محور افزود: با دستور سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ، تمام قرارگاه‌ها برای برقراری و حفظ امنیت در این روز بزرگ در کنار مردم، بسیج، نیروهای پلیس راهور و فاتب در آماده‌باش کامل هستند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

سردار گرشاسبی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی مقرر شده بود که 1300 موکب و غرفه از میدان امام حسین(ع) تا خیابان آزادی برپا شود ولی اکنون شاهد برپایی 2300 موکب و غرفه در این محور هستیم.

فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ گفت: سپاه تهران بزرگ، پایگاه‌های بسیج و حوزه‌های مقاومت، غرفه‌های فرهنگی از جمله نقاشی کودکان، پاسخ به مسائل شرعی و فعالیت‌های خدماتی به پا کردند تا در این روز بزرگ به مردم خدمت ارائه دهند.

وی با اشاره به استقامت و مقاومت مردم در برابر مشکلات اقتصادی و هجمه دشمنان گفت: مردم عزیز کشور باور داشته باشند که ایران، قدرتی بزرگ است و دشمنان هم متوجه این موضوع شده‌اند که به راحتی نمی‌توانند با آن مقابله کنند و مطمئن باشید ایران، یکی از اَبَرقدرت‌های جهان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار