پیکر جانباز شهید «زنجانی» در قم تشییع شد

قم (پانا) - مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید «محمدرضا زنجانی» امروز با حضور مسئولان استانی، خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان شهید در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیکر جانباز شهید «زنجانی» در قم تشییع شد

خیابان انقلاب قم امروز بار دیگر شاهد تشییع یکی از یادگاران دفاع مقدس بود که همچون شمعی، محفل دوستان و همرزمان و بازماندگان از قافله شهادت را گرمی و نور می بخشید.

تشییع پیکر جانباز 70 درصد شهید محمدرضا زنجانی در حالی صورت گرفت که خاطرات شیرین ایثار و رزم و خدمات وی در لشکر انصارالحسین(ع) همدان در جوار سرداران شهیدی همچون شهید علی چیت سازیان و حاج حسین همدانی و پس از آن در واحد اطلاعات و عملیات لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) در سینه ها موج می زد.

شهید زنجانی پس از سال های دفاع مقدس در پذیرش سپاه قم مشغول ادامه خدمت شد اما از حدود سال 1380 به تدریج عوارض بیش از 8 بار مجروحیت و جانبازی شیمیایی بر وی چیره گشت تا اینکه روز گذشته پس از تحمل سالها درد و رنج جانبازی به خیل همرزمان شهیدش پیوست و نامش در زمره شهدای قم و 60 شهید شهر مهاجران استان همدان ثبت شد.

آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه نماز را بر پیکر شهید زنجانی اقامه کرد و پس از روایتگری سردار حاج حسین کاجی، پیکر وی در قطعه جانبازان شهید، نزدیک شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سردار غلامرضا جعفری از فرماندهان لشکر 17 در دوران دفاع مقدس، رزمندگان پیشکسوت لشکر 17، جمعی از مسئولان سپاه و پرسنل نیروهای مسلح قم، شخصیت های حوزوی و شهروندانی از شهر مهاجران همدان در مراسم تشییع شهید زنجانی حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار