مقبولیت انسان‌ها با فرمانبرداری از ولایت فقیه مشخص می‌شود

تبریز (پانا) - نماینده ستاد هماهنگی غدیر استان آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت ولایتمداری در جامعه، مقبولیت انسان‌ها را در عصر غیبت منوط بر پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مقبولیت انسان‌ها با فرمانبرداری از ولایت فقیه مشخص می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فیض زاده در مراسم گرامیداشت روز عید غدیر خم که در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: باور به امر ولایت پر آوازه ترین کلام و خروجی این عید مبارک است، از ازل در جهان هستی بحث ولایت بنا شده است چرا که انبیا اثبات دهنده این امر هستند.

وی افزود: در زمان انبیا نیز مشکلاتی اعم از ولایت پذیری، ولایت محوری و ولایت گریزی وجود داشت که بزرگترین چالش در اکثر دوران ها پذیرش ولایت و ولایت مداری بوده است که باید با اهتمام به پذیرش ولایت ائمه اطهار در اجرای دستورات و سیره آنها کوشا باشیم.

فیض زاده ادامه داد: خداوند برای بشریت راهی نهاده است که ما شفافیت این مسیر را در عید غدیر خم می‌بینیم.

بحث ولایت به ذات خود حضرت حق باز می‌گردد که ایشان تمام آیت ها و نشانه ‌های حقانی را دارا بودند.

برای مسلمانان پس از ولایت خداوند متعال ولایت معصومین (ع) است؛ چراکه خداوند از اول آفرینش عالم را به حال خود رها نکرده و همواره پیشوایانی را برای هدایت انسان ها نازل کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آغاز خلقت با معصومین (ع) بوده و پایان جهان نیز همراه با آن بزرگواران خواهد بود؛ فطرت انسان ها باید به نقطه ای برسد که حجت و ولایت حضرت صاحب الزمان (ع) بپذیرند و ضرورت ظهور ایشان را احساس کنند چراکه پروردگار متعال هیچ احدی را در جهان هستی بدون حجت ولایت رها نکرده است.

نمونه ای از نائب ولایت، ولایت فقیه بوده که احترام و پیروی ایشان همواره بر ما واجب است و مقبولیت ما در روز آخرت با فرمانبرداری از ایشان مشخص می‌شود.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار