وزیر آموزش و پرورش:

توسعه ورزش فرهنگیان از برنامه‌های حیاتی آموزش‌وپرورش است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پروش در پیامی به مناسبت آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان تاکید کرد توسعه ورزش فرهنگیان، یکی از برنامه‌های حیاتی و لازم آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۸۴۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ورزش فرهنگیان از برنامه‌های حیاتی آموزش‌وپرورش  است

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش؛ متن پیام رضامراد صحرایی به شرح زیر است:

«معلمان به عنوان معماران آینده کشور نقش انکارناپذیری در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه میهن اسلامی دارند و برنامه‌ریزی برای ارتقای توانمندی این قشر اثرگذار و محور تحول نظام آموزشی و تربیتی از اهم ماموریت‌های وزارت آموزش و پرورش است.

در این میان، ورزش به عنوان یک پدیده فرهنگی - اجتماعی می‌تواند تاثیری خارق‌العاده و منحصر سلامت و شادابی جسم و مهمتر از آن بالندگی روح و روان داشته باشد. بنابراین با توجه به نقش مهم فرهنگیان در دستیابی به اهداف والای تربیت‌بدنی و ورزش مدارس، تحولات عمیق و پایدار در سبک زندگی سلامت همگانی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه برنامه توسعه ورزش فرهنگیان، یکی از برنامه‌های حیاتی و لازم است.

مسابقات ورزشی فرهنگیان که مزین به نام شهید والامقام «معلم تربیت‌بدنی، شهید ابراهیم هادی» است و با شعار «معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه بانشاط» در حال برگزاری است، می‌تواند زمینه‌ساز تبادل ارزش‌های ملی فرهنگی و معنوی توجه به فضایل اخلاقی تقویت روحیه و نشاط و عرصه بروز خلاقیت و توانمندی معلمان شود.

ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند دست‌اندرکاران و همکاران برگزارکننده مسابقات برای فرهنگیان شرکت‌کننده در این رویداد بزرگ فرهنگی - ورزشی، آرزوی سلامت، بهروزی و توفیق روزافزون دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار