هند مغلوب ایران شد؛ دختران جوان ‌ایران امیدوار به کسب سهمیه جهانی‌

تهران (پانا) - تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با شکست هند امیدوار به کسب سهمیه مسابقات جهانی باقی ماند.

کد مطلب: ۱۳۸۴۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هند مغلوب ایران شد؛ دختران جوان ‌ایران امیدوار به کسب سهمیه جهانی‌

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز و در آخرین مسابقه دور مقدماتی گروه B تیم ملی ایران برابر هند به میدان رفت و علی‌رغم فراز و فرودهای بسیار در طول بازی در نهایت موفق شد با نتیجه 39-31 هند را شکست دهد و با توجه به تساوی بازی ازبکستان و هنگ‌کنگ با 4 امتیاز به‌عنوان تیم سوم به دور بعد صعود کرد تا منتظر نتیجه هنگ‌کنگ و قزاقستان در گروه A باشد.

نیمه نخست این بازی با برتری ملی‌پوشان با نتیجه 13 -14 به پایان رسید. تیم ملی کشورمان در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد و توانست اختلاف امتیازی خوبی ایجاد کند طوری که در دقیقه 11 نیمه دوم 24 -19 از حریفش پیش افتاد و سپس این اختلاف به 8 گل و نتیجه 27 -35 رسید.

تیم ملی کشورمان در نهایت با تیجه 39-31 این بازی را به پایان رساند تا با 4 امتیاز در رده سوم جدول گروه B قرار گیرد تا در مرحله بعد به مصاف تیم چهارم گروه A برود.

الناز یارمحمدی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان در پایان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

پیش از این بازی دو تیم چین تایپه و ازبکستان با قضاوت کوبل داوری کشورمان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی 37 به اتمام رسید تا چین تایپه 5 امتیازی شود و به عنوان تیم دوم به همراه چین صدرنشین به نیمه نهایی صعود کند. ازبکستان نیز با این تساوی با 3 امتیاز در رده چهارم ایستاد تا در مرحله بعد برای کسب سهمیه مسابقات جهانی با تیم سوم گروه A دیدار کند.

از دقایقی دیگر در آخرین مسابقات مرحله گروهی و از گروه A کره جنوبی با کویت و قزاقستان با هنگ کنگ رو در رو می‌شود تا با رده‌بندی این گروه، چهره تیم چهارم این گروه برای مصاف با تیم ملی کشورمان مشخص شود.

تیم‌ها فردا استراحت می‌کنند و مسابقات از روز جمعه، 16 تیر با برگزاری 5 دیدار از سر گرفته می‌شود.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از 9 تیر به میزبانی هنگ کنگ آغاز شده و تا 18 تیر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار