برگزاری افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت کانون سلمان خلیل آباد

خلیل آباد (پانا) - همزمان با ایام دهه ولایت و امامت، مراسم افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت پایگاه‌های تابستانی کانون فرهنگی تربیتی سلمان خلیل آباد و دارالقرآن مرحوم حیدری ویژه دانش‌آموزان پسر شرکت‌کننده در کلاس‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت کانون سلمان خلیل آباد

مرتضی گل محمدی، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در مراسم جشن عید غدیر و افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت ضمن تبریک ایام دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم گفت: پیامبر اکرم در روز عید غدیر، امام علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کرده و پس از ایشان 11 امام معصوم دیگر به ترتیب امامت شیعیان را برعهده گرفتند و در زمان غیبت دوازدهمین امام حضرت مهدی (عج) ما موظف هستیم که از نایب ایشان اطاعت کنیم.

وی با اشاره به افتتاحیه کلاس های تابستانی گفت: برنامه ریزی برای استفاده بهینه از این ایام طلایی بسیار مهم است. مربیان با توجه به شرایط سنی دانش آموزان محتوا را به آنها بدهند و محتوا بسیار مهم است که در رشد و شخصیت دانش آموز تاثیر بگذارد.

امید عرب، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی سلمان نیز در این مراسم گفت: ما برای دانش آموزان پسر و دختر کلاس های اوقات فراغت را تشکیل دادیم. 32 کلاس از جمله خبرنگاری، والیبال، فوتبال، زبان انگلیسی، خوشنویسی، خیاطی، سفالگری، نقاشی در اختیار دبیرها و بخصوص دانش آموزان عزیز گذاشته ایم.

وی افزود: امیدوارم که دانش آموزان عزیز بتوانند در کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی تربیتی سلمان شرکت کرده و مهارت های لازم و مورد علاقه‌ خود را یاد بگیرند.

همخوانی قرآن مجید، مداحی، سخنرانی کوتاه در مورد نهج البلاغه، اجرای سرود، مسابقات معلومات عمومی و تفریحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دانش آموز خبرنگاران: یونس رمضانیان، محمدجواد نژادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار