معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی:

افزایش ارتباط با دنیا از دیپلماسی‌های دولت سیزدهم است

تبریز (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در جهت خدمت به مزدم غیور ایران، ارتباط فراگیر با دنیا را جز اهداف و سیاست‌های این دولت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ارتباط با دنیا از دیپلماسی‌های دولت سیزدهم است

تراب محمدی در آئین اختتامیه جشنواره برداشت گل محمدی روستای عنصرود گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش بوده تا به هر طریقی به نظام جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب ضربه بزند و تمام سعی خود را کرده تا دیگر مملکت ها را در جهت منافع خود از بین ببرد.

وی افزود: امروز که 45 سال از پیروزی از انقلاب اسلامی سپری می شود باز هم بدنبال فرصت هستند. اوایل انقلاب در سال 1360، ششم تیرماه ترور ناموفق رهبر معظم انقلاب اسلامی، هفتم تیرماه انفجار دفتر ریاست جمهوری و هشتم شهریور ماه شهادت شهید رجایی و باهنر و صدها جنایت دیگر را رقم زدند که 17 هزار نفر از مردم ایران به دست آنها شهید شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم غیور کشور ایران راه خود را شناخته بودند و حاضر به بازگشت از آرمان های انقلاب نبودند و به همین دلیل جنایت های مختلف آمریکا در ایران خنثی شد و خوشبختانه امروزه در جبهه های مقاومت مظلومین را از این جنایت ها آگاه کرده ایم و حق خود را طلب کردند که همین سیاست دولت سیزدهم موجب شده تا کشورهای مختلف برای ارتباط گیری صف بکشند.

وی افزود: افزایش ارتباط با دنیا از دیپلماسی موفق آیت الله رئیسی است و در بزرگترین معاهده بین المللی مانند شانگهای عضو می شویم که کمک می کند تا دلار از بین برود و با تحریم سر و کار نداشته باشیم و قطعا همه اینها در سایه ایران قوی است و ایران قوی وابسته به مردم قوی است.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز مردم ما با ایران اسلامی و رهبر معظم این انقلاب میثاقی دارند که ناگسستنی است و علی رغم همه مشکلات به موفقیت دست می یابیم و دولت مردمی و خدوم آیت الله رئیسی به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای خدمت به مردم عزیز هستند که نتیج آن نیز قابل رویت است.

وی افزود: 85 درصد گل محمدی دنیا در ایران تولید می شود، اما زنجیره ارزش آن به گونه ای است که نمی توانیم به هدف خود برسیم که به فرآیند زنجیره ارزش محصول برمی گردد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همچنین اضافه کرد: اسانس گل محمدی که در تمام دنیا استفاده می شود یا بصورت خام صادر می شود یا تولید نمی کنیم در حالیکه ما باید روی آن سرمایه گذاری کنیم تا با افزایش تولیدات در استان اشتغالزایی نیز انجام گیرد که این امر در اقتصاد استان و منطقه بسیار مسمر ثمر خواهد بود.

وی افزود: هدف بعدی توانمند کردن شهرستان ها و وستا ها است که دلت قصد دارد مردم تنها سرمایه دار این تولیدات باشند و زمانی میسر می شود که محصولات فرآوری و تولیدات کشت افزایش یابد و محصولات کشاورزی به نحو احسن فرآوری و فروخته شوند.

محمدی در پیان گفت: در 50 نقطه از استان بازارچه های مختلفی احداث می شوند که با احداث آنها فروش مستقیم و با قیمت مناسب انجام خواهد گرفت که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای این موضوع هستیم و به زودی ایجاد خواهند شد که در حال حاضر 50 مورد در استان شناسایی شده که افزایش این تعداد نیز از برنامه های دولت سیزدهم است.

خبرنگار دانش آموز پانا: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار