خداحافظی سهراب مرادی از دنیای وزنه‌برداری

کیانوش رستمی از تیم ملی خط خورد

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از خداحافظی سهراب مرادی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران و خط خوردن کیانوش رستمی از جمه ملی‌پوشان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی سهراب مرادی از دنیای وزنه‌برداری

‌نواب نصیر‌شلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان درباره شرایط کیانوش رستمی و سهراب مرادی در رقابت‌های رکوردگیری تیم ملی گفت: این دو قهرمان برای وزنه‌برداری و ورزش کشورمان زحمت کشیدند. ما هم تلاشمان بر این بود در نهایت احترام و به طرز شایسته‌ای ادامه بدهند و اگر هم قرار است آخرین مسابقاتشان باشد، به نحو احسن برگزار بشود.

وی افزود: از کیانوش رستمی خواستیم حضور داشته باشد که شرایطش متفاوت بود. دو شرط برای او داشتیم که متاسفانه نتوانست شرایط ما را انجام بدهد. اول اینکه در رکوردگیری حضور داشته باشد و دوم هم ثبت وزنه‌های قابل قبول نسبت به رقبای جوان. رستمی آسیب دیده بود و مصدومیتش قابل قبول است، ولی شرایط طوری است که باید تیم آماده‌ای داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: ورزشکاری که خودش می‌خواهد دور از تیم تمرین کند، باید آسیب دیدگی و استراحت و اوجش را مدیریت کند. دو ماه تا مسابقات قهرمانی جهان فاصله داریم و تکلیف بر ما از سوی فدراسیون جهانی این بود که نفرات نهایی را تا امروز معرفی کنیم. متاسفانه رستمی نتوانست در رکوردگیری شرکت کند و نتوانستیم در خدمتش باشیم.

نصیرشلال ادامه داد: سهراب مرادی هم آسیب‌دیدگی و جراحی داشت. او سعی کرد شروع کند که متاسفانه یا خوشبختانه دیروز به این نتیجه رسیدیم ایشان هم ان شاءالله خداحافظی می‌کند و با پیشنهاد آقای انوشیروانی قرار شد که به پاس تمام سال‌ها تلاش و افتخارآفرینی که سهراب مرادی در تیم ملی داشت، مراسم خداحافظی در یک موقعیتی مناسب برایش برگزار شود.

سرمربی تیم ملی افزود: در دسته ۱۰۲ کیلو رضا دهدار را داریم که رکوردهای خوبی دارد. باید فرصت را در اختیار جوان‌ها قرار بدهیم تا هم خودی نشان بدهند و هم میدان ببینند.

پیش از این هم با اعلام کادر فنی تیم ملی، رضا حسن پور، عباس فخر زارع، حسین بیرانوند، علی مکوندی، عارف خاکی و فرهاد اکبری از جمع ملی‌پوشان جدا شده بودند.

مرادی در واکنش به خداحافظی‌اش از وزنه برداری در صفحه شخصی خود نوشت:

«درود به همه هم‌میهنان و ورزشکاران گرامی

خدای بزرگ را سپاسگزارم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در ورزش و جمع باصفا و پرمحبت شما عزیزان گرامی سپری کنم.

به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت از زمان شروع بنده در ورزش حرفه‌ای تاکنون بهره فراوانی از پشتیبانی و محبت‌های شما بزرگواران نصیب اینجانب شده است.

ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما دوستان و هم‌میهنان گرامی از ایزد پاک نعمات بیکران و سلامتی برای شما عزیزان آرزومندم.

اینجانب سهراب مرادی از امروز اعلام می‌دارم با ورزش حرفه‌ای و پهلوان پرور وزنه‌برداری خداحافظی خواهم کرد.

امید به اینکه توانسته باشم افتخاری هرچند کوچک برای شما عزیزان بوده باشم و در قلب و خاطرات شما جایگاهی همیشگی داشته باشم.

شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار