نشست اندیشه‌ورزی پیشکسوتان دفاع مقدس در اسفراین برگزار شد

اسفراین (پانا) - نشست اندیشه‌ورزی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی خراسان شمالی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در اسفراین برگزار شد

کد مطلب: ۱۳۸۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست اندیشه‌ورزی پیشکسوتان دفاع مقدس در اسفراین برگزار شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این نشست گفت: پیشکسوتان و یادگاران دوران دفاع مقدس گنج به یادگار مانده از جنگ تحمیلی هشت ساله هستند.

مهدی الهی‌راد بر روایت حقایق دوران جنگ تحمیلی برای نسل آینده‌ساز انقلاب اسلامی تاکید و خاطر نشان کرد: رسالت فاخر و ماموریت کلیدی روایت واقعیت‌های دوران دفاع مقدس روی دوش یادگاران دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین نیز جهاد تبیین را سنگر کنونی پیش‌کسوتان دوران دفاع مقدس برای رویارویی با جریان تحریف دشمنان و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی دانست و گفت: این محور مهم جهاد تبیین از کلیدواژه‌ها و راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

فرماندار اسفراین نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره و رشادت های ایثارگران در دفاع مقدس اظهار داشت: این نشست فرصتی جهت احیای فرهنگ ایثار و شجاعت برای نسل جدید است.

مسلم نوری افزود: بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله شما پیشکسوتان باید از ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس که باعث تقدس این گنج جنگ شده است، نگهبانی و حراست کنید.

خبرنگار: سید مصطفی نجفیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار