رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان اولویتی فراگیر برای سازمان دانش‌آموزی‌های کشور است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در نشست هم‌اندیشی با مدیر مسئولان همتای خود در استان فارس عنوان کرد رشد دانش‌آموزان در محوریت‌های گوناگون، اولویت فراگیر برای تمام سازمان دانش‌آموزی‌های کشور است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان اولویتی فراگیر برای سازمان دانش‌آموزی‌های کشور است

مدیر سازمان دانش‌آموزی‌ خراسان‌رضوی در نشستی صمیمانه به همفکری و هم‌اندیشی در رابطه با مسائل و برنامه‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی، با قرارگیری دانش آموزان و ارتقای شخصیت آنان به عنوان اولویت، با مدیر مسئولان همتای خود در استان فارس پرداختند.

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی، در این نشست با تحسین اقدامات مفید و در مسیر توسعه‌ سازمان دانش‌آموزی فارس به اقدامات گوناگون از نوسازی، تجهیز، تکمیل مکان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی تا برگزاری دوره‌ها، پویش‌ها، مانور‌های استانی و اقدامات خودجوش دانش آموزان پیشتاز این استان اشاره کرد و گفت: دانش آموز عضو سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در مرحله اول باید ویژگی های شخصیتی خود را در محیط اجتماعی و فرصت‌های گوناگون ارتقا ببخشد و پس از آن با ایجاد دغدغه نسبت به مسائل تبیین گرایانه جامعه در خود، سبب رقم زدن فعالیت‌های رسانه‌ای قوی شود که نه تنها خود بلکه تمامی دوستان خود را یک فعال رسانه‌ای بار بیاورد؛ هر دانش‌آموز پیشتاز، خبرنگار و عضو مجلس دانش‌آموزی یک مدرس برای خود، هم سن و سالانش و جامعه است.

رضازاده با تاکید بر نقش آفرینی همکارانش در سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی آنان را بازو‌های اصلی موفقیت خواند و با معرفی کادر این سازمان به عنوان یک خانواده، همدلی را پایه‌های اصلی، برای تمرین عملی فضیلت‌های چهارده گانه سازمانی دانست. کارمندان سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی نیز در این جلسه به بیان گزارش کار خود در طی یک سال گذشته پرداختند.

مرتضی کریمی، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در این جلسه با ابراز خشنودی از ارتباط صمیمانه دو استان و مشاهده افقی روشن برای همکاری‌های بیشتر از گذشته ابراز کرد: در یک سال اخیر فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی، پرورشی، فرهنگی و اجتماعی برای سازمان دانش‌آموزی‌ فارس صورت گرفته است، همچنین دانش آموزان بیشتری به سمت فعالیت‌های دانش آموزی گرایش پیدا کردند. ما در یک سال اخیر با برگزاری مراسمات و دوره‌های مختلف و ایجاد فرصت‌های اجتماعی گوناگون دریافتیم که دانش آموزان با گروه‌های مختلف فکری نیز پای کار نظام هستند و عشق به ایران در وجود آنان هر لحظه شعله‌ور تر می‌شود و تاثیرات منفی دیگران نمی‌تواند ذره‌ای ملیت و یا علاقه آنان به وطن را کم کند. اما وظیفه‌ ما در این میان درک کردن مشکلات هویتی و جلوگیری از نفوذ هویتی دشمن بر نوجوانان است.

وی تصریح کرد: برنامه ما و امید برای همکاری‌های مشترک ما در حوزه‌های هویتی است، ما سعی داریم کاری را که دشمن برای جذاب‌سازی دوره‌هایی برای دانش‌آموزان و جذب پول می‌کند، متوقف شود و برای این کار نیاز است خود "ما" پای کار بیایم. این مسئله، نیازمند دغدغه مندی فراوان سازمان دانش‌آموزی برای دانش آموزان است که شکر خدا این دغدغه در بسیاری از مناطق کشور به خصوص در سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی مشاهده می‌شود. دغدغه مندی شما در بسیاری از برنامه‌ها برای ما الگو بوده است. ما به دنبال حل مشکلی هستیم که نفوذ هویتی بر شخصیت دانش‌آموز ما را متوقف کند.

در پایان این نشست صمیمانه نیز مسئولان سازمان‌های دانش آموزی استان خراسان‌رضوی و فارس با تاکید بر تأثیرگذاری افزون‌تر اقدامات مشترک به انعقاد تصمیم‌های مهمی برای دانش آموزان در آینده پرداختند.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار