آیا مسکن در پردیس ارزان شده است‌

تهران (پانا) - به گفته مشاورین املاک در منطقه پردیس، قیمت مسکن در این منطقه تا حدود 500 میلیون تومان ریزش داشته اما دلیل آن نه به گفته سرپرست شرکت عمران پردیس پلمپ بنگاه‌های فاقد مجوز نیست بلکه جهش‌های بالای قیمتی که در سال گذشته در این منطقه تجربه‌شده و نبود تقاضا برای خرید ملک‌های ساخته شده است که منجر به ریزش قیمت آپارتمان در این منطقه شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آیا مسکن در پردیس ارزان شده است‌

چند روز قبل خلیل محبت‌خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس اعلام کرد که قیمت آپارتمان در منطقه پردیس با ریزش 25 درصدی روبه‌رو شده و در یک ماه گذشته آپارتمان 500 تا 1 میلیارد تومان در این منطقه ارزان شده است.

محبت‌خواه دلیل این ریزش قیمت‌ها را پلمپ بنگاه‌های فاقد مجوز عنوان کرد و این در حالی است که پیگیری‌های پانا و گفت‌وگو با املاکی‌های منطقه پردیس نشان می‌دهد که دلیل این ریزش لزوماً اقدام شرکت پردیس نیست.

علی نوریان، یکی از مشاورین املاک منطقه پردیس در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «حدود یک ماهی است که قیمت‌ها در پردیس تا حدود 500 میلیون تومان ریزش داشته و این امر طبیعی است زیرا در سال گذشته قیمت مسکن در منطقه پردیس جهش عجیبی داشت و این رکود و ریزش قیمت قابل پیش‌بینی بود.»

وی افزود: «در شرایط فعلی تقاضا برای خرید کم است و بیشتر سرمایه‌گذارها به این منطقه آمده‌اند و ساخت‌وساز رونق بیشتری دارد.»

وی احتمال داد که بعد از چند ماه رکود قیمت مسکن در منطقه پردیس مجدد وارد جریان افزایش قیمت‌ها خواهد شد اما شاید با روند سابق با جهش‌های آن‌چنانی همراه نباشد.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که برای خرید آپارتمان حدود 2 میلیارد تومان در منطقه پردیس فاز 11 و فاز 8 این حدود قیمت قابل خریداری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار