قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد برگزار کرد:

همایش هم‌اندیشی اولیای دانش‌آموزان ممتاز و لازم التوجه شهرستان محمودآباد

محمودآباد (پانا) - نخستین همایش هم‌اندیشی اولیای دانش‌آموزان ممتاز و مستعد لازم‌التوجه شهرستان محمودآباد مازندران با هدف تشریح و تبیین اهداف و برنامه‌های آموزشی -مهارتی (برپا و ستاره شریف) در مصلای این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش هم‌اندیشی اولیای دانش‌آموزان ممتاز و لازم التوجه شهرستان محمودآباد

مدیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش محمودآباد در این همایش، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را فرصتی طلایی برای ارتقای توانمندی های علمی و مهارتی آنان خواند و گفت: به حول و قوه الهی قرارگاه جهادی آموزش و پرورش این شهرستان از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ افتتاح شد.

علی اکبر علیزاده افزود: در فاز یک اجرای برنامه های این قرارگاه از ابتدای سال جاری با اعزام دبیران کارگروه‌های کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی و مدیر رسانه‌ای قرارگاه به مدارس، دانش آموزان نخبه و مستعد لازم التوجه و علاقه مندان به فراگیری مهارت‌های علوم کامپیوتری و تقویت بنیه درسی پایه های نهم،دهم و یازدهم مدارس پایش شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات جهادی تعداد ۵۵۴ دانش آموز برتر و ممتاز و تعداد ۵۰ دانش آموز مستعد لازم التوجه دبیرستاتی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شدند.

علیزاده تصریح کرد: به منظور تبیین نحوه برگزاری کلاس های آموزشی و مهارتی این قرارگاه،همایش مشترک هزار نفره دانش آموزان نخبه به همراه اولیای آنان در نیمه دوم تیرماه در سالن بزرگ مجتمع آموزشی -ورزشی نفت این شهرستان برگزار خواهد شد.
رئیس قرارگاه جهادی آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد بیان کرد: با رایزنی ها و هماهنگی هایی که از طریق دبیران کارگروه های نه گانه این قرارگاه با دانشجویان و اساتید جهادی دانشگاه صنعتی شریف انجام شد قرار است تعدادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه در کنار معلمان جهادگر محمودآبادی آموزش علمی و مهارتی دانش آموزان را از هفدهم تیرماه سال جاری در مقر اصلی این قرارگاه واقع در مکان دبیرستان فاطمیه آغاز کنند.

علیزاده اظهار کرد: این دو طرح آموزشی و مهارتی در قالب طرح‌های ستاره شریف و برپا در یک پروسه سه ساله در ایام تابستان و شیفت عصر در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت و دانش آموزان پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم سه رشته ریاضی فیزیک، انسانی و تجربی، دروس :(ریاضی)(زیست شناسی) (شیمی) (فیزیک)(ادبیات) (عربی) و در بخش مهارتی نیز: (طراحی سایت و برنامه نویسی)،(پرینتر سه بعدی) ،(سواد و جریان شناسی رسانه) ،(امنیت کاربردی فناوری اطلاعات)، (فتوشاپ)،( تدوین با موبایل) را زیر نظر دانشجویان و اساتید نخبه جهادی دانشگاه صنعتی شریف، رتبه های برتر کنکور، اساتید مراکز فنی و حرفه ای فنی و معلمان جهادی محمودآباد آموزش می بینند.

وی اظهار کرد: در بخش مهارتی براساس امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز آموزش فنی و حرفه ای مقرر شد در پایان دوره های مهارتی پس از برگزاری آزمون، برای تمامی شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر شود و در بخش آموزش کتب درسی نیز قرار است به منظور تعیین سطح یادگیری دانش آموزان آزمونی برگزار شود.

رئیس قرارگاه جهادی آموزش و پرورش محمودآباد با اشاره به اینکه نماینده مجلس و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی عضو این قرارگاه هستند از آنان خواست تا اعضای قرارگاه جهادی آموزش و پرورش را در برپایی همایش سراسری هزار نفره دانش آموزی در مجتمع نفت این شهرستان یاری کنند.

خبرنگار:سید مهدی جوادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار