مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس خبر داد:

آغاز به‌کار پایگاه‌های تابستانی در شهرقدس با شعار«تربیت و آموزش بدون توقف»

شهر قدس ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت پایگاه‌های تابستانی برای ایجاد فضای شاد و مفرح همراه با آموزش، تعلیم و برنامه‌های تربیتی، لحظات پربار و مفرحی برای دانش‌آموزان تدارک دیده است.

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار پایگاه‌های تابستانی در شهرقدس با شعار«تربیت و آموزش بدون توقف»

مهدی چیوایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در مراسم افتتاحیه پایگاه تابستانی با شعار «تربیت و آموزش بدون توقف» در آموزشگاه ۹ دی گفت: تربیت و آموزش بدون توقف» شعار امسال پایگاه‌های اوقات فراغت است و برای ایجاد فضای شاد و مفرح همراه با آموزش، تعلیم و برنامه‌های تربیتی، لحظات پربار و مفرحی برای دانش آموزان در پایگاه‌های تابستانی تدارک دیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و پرسنل مدرسه ۹ دی گفت: خداوند را شاکریم پایگاه اوقات فراغت مدارس شهرستان قدس شروع به کار کرد و برگزاری اردو در کنار کلاس‌های فرهنگی، آموزشی، مهارتی، قرآنی، یکی دیگر از فعالیت‌های این پایگاه‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت مسائل آموزشی و تربیتی اردوهای دانش آموزی در اوقات فراغت در کنار شاداب‌سازی روحیه دانش آموزان، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را بسیار اثرگذار دانست و اظهار امیدواری کرد: لازم است در آیین اختتامیه پایگاه‌های اوقات فراغت همه دانش آموزان شرکت‌کننده به نتیجه مطلوب برسند.

همچنین سعید اسماعیلی، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قدس نیز با حضور در این مراسم در جمع کادر آموزشگاه و دانش آموزان و اولیای حاضر گفت: وقتی صحبت از غنی‌سازی اوقات فراغت می‌کنیم به معنی واقعی کلمه باید محقق شود و دانش آموز در مهارت‌های مختلف، آموزش داده شود تا بتواند در آینده یک مدیر، مسئول، پدر، مادر و در نهایت یک مومن انقلابی متعهد باشد.

اسماعیلی در ادامه عنوان کرد: به دنبال خدمت رسانی به مردم با شعار «هر مدرسه، یک پایگاه تابستانی» در جهت خدمت رسانی به دانش آموزان همسایه مدارس که شلوغی و سر و صدای مدرسه را دارند شایسته است از امکانات مدرسه در ایام تابستان در جهت رشد و تعالی فرزندشان بهره‌مند شوند و این مهم با همکاری تمامی ارگان‌های فرهنگی، اولیا، دانش آموزان و فرهنگیان محقق خواهد شد.

خبرنگار دانش آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار