در گفت‌وگو با پانا؛

محمد نوری: اگر گزینه‌های ‌قبل از نکونام انتخاب می‌شدند، فاجعه بود‌

چنانچه گزینه‌های قبل از نکونام برای استقلال ‌انتخاب می‌شدند من دیگر بازی استقلال را نگاه نمی‌کردم/ همه چیز از قبل مهندسی‌شده بود که استقلال از سه جام دور شود‌

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت‌ انتخاب ‌جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال، انتخاب اصلح‌ترین و بهترین گزینه بوده است.‌

کد مطلب: ۱۳۸۲۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوری: اگر گزینه‌های ‌قبل از نکونام انتخاب می‌شدند، فاجعه بود‌

محمد نوری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: «اسم‌هایی برای سرمربی‌گری استقلال ابتدا مطرح شد که با توجه به احترامی که برای هر کدام قائلم فکر ‌می‌کنم گزینه مناسبی نمی‌توانستند باشند، اما در میان گزینه‌ها، جواد نکونام اصلح‌ترین و بهترین گزینه بود.»

وی با بیان اینکه خوشبختانه در میان حاشیه‌های مختلفی که وجود داشت که وی سرمربی می‌شود، نمی‌شود؛ اما با حمایت هواداران و فشار آن‌ها، این اتفاق افتاد و نکونام انتخاب شد، افزود: «‌با توجه به این حمایت‌ها، اکنون مسئولیت نکونام بسیار سنگین شده است. همه ما از وی حمایت می‌کنیم. کسانی بودند که نمی‌خواستند نکونام سرمربی شود اما تیرشان به سنگ خورد و اکنون با توجه به اینکه ‌وی به‌عنوان سرمربی انتخاب شده، باید حاشیه‌ها را جمع و نیمکت را قوی کند.»

استقلال نیازمند گلر، هافبک و مهاجم است

این پیشکسوت استقلال با اشاره به وضعیت بازیکنان فعلی استقلال ادامه داد:‌ «من مخالف فسخ قراداد سیلوا هستم. به نظرم باید حتما قرارداد قائدی، محبی و یامگا تمدید شود. استقلال نیازمند گلر، هافبک و مهاجم است و باید این پست‌ها را تقویت کند.»

نوری با بیان اینکه بازیکنانی که جذب می‌شوند باید در کلاس استقلال باشند، گفت: «جواد نکونام حق دارد افرادی با سلایق خود را در پست‌های مختلف جذب کند. او اگر بتواند دروازه‌بان خارجی جذب کند عالی است.»

وی با بیان اینکه پست سرپرستی باشگاه خیلی مهم است و در چارت سازمان وظیفه خیلی سنگینی دارد، گفت: «کسی که سرپرست تیم می‌شود باید بتواند حاشیه‌ها را جمع و مدیریت کند. باید از منافع باشگاه دفاع کند، باید بتواند از مظلومیت استقلال دفاع کند. هر کسی که خیلی خوب باشد باید انتخاب شود.»

باید به نکونام هم مثل مجیدی فرصت داده شود

این پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید کرد: «باید به آقای نکونام فرصت داده شود. اگر گزینه‌های دیگری که برای باشگاه استقلال از آن ابتدا معرفی شدند، سرمربی می‌شدند فاجعه بود و شاید من دیگر بازی‌های استقلال را نگاه نمی‌کردم؛ چون شان استقلال پایین می‌آمد. بنابراین باید به آقای نکونام هم درست مثل فرهاد مجیدی زمان بدهیم، اگر او را حمایت کنیم نتیجه خواهد گرفت.»

ساپینتو مرد بود و تا آخر ایستادگی کرد

‌محمد نوری با اشاره به وضعیت ساپینتو در باشگاه استقلال نیز گفت: «ساپینتو بد نبود، تیم استقلال سال‌ها بود اینطور بازی نمی‌کرد؛ رو به جلو و باکیفیت. بچه‌ها از جان مایه می‌گذاشتند. تنها ایرادی که ساپینتو داشت این بود که کنار خط نمی‌توانست خود را کنترل کند و درست روی همین ضعف وی دست گذاشتند. او مرد بود و تا آخر ایستادگی کرد وگروه می‌توانست یک‌طرفه هم فسخ کند.»

وی در ادامه افزود: «آقای قربان‌زاده ماموریت داشت که این تیم ‌را از قهرمانی دور کند. ما در همه شبکه‌ها غیر از مستند او را می‌دیدیم. همه دست‌ها از قبل مهندسی‌شده بود که استقلال از سه جام دور شود.»

نوری در پایان تاکید کرد: «باید از سرمربی تا زمانی‌که به تیم لطمه نزده است، حمایت کرد، تا زمانی که خوب کار کند و هوادار راضی باشد، ما هم در این صورت حمایت خواهیم کرد. این کوچکترین خواسته هواداران است که استقلال در فصل جدید حداقل یک جام را به دست بیاورد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار