رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران:

بررسی دقیق اعتراضات رتبه‌بندی در اولویت فعالیت‌های ادارات شهرستان‌ها و مناطق قرار گیرد

ساری(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق گفت بررسی اعتراضات رتبه‌بندی در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی دقیق اعتراضات رتبه‌بندی در اولویت فعالیت‌های ادارات شهرستان‌ها و مناطق قرار گیرد

«رضا نجفی» در «گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مازندران» در روزهای ۴ و ۵ تیر، ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر علیه‌السلام، افزود: روند رسیدگی به درخواست‌های همکاران در میز کار پاسخگویی به اعتراضات رتبه‌بندی در حال انجام است و مدیران شهرستان‌ها و مناطق باید نظارت لازم بر حسن اجرا این فرایند داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر ادامه نظارت میدانی بر روند ثبت‌نام به ویژه در مدارس متوسطه‌ اول و دوم و اجرای صحیح شیوه‌نامه ثبت‌نام، گفت: ثبت‌نام قطعی کلیه دانش‌آموزان اعم از ورودی مقاطع و دانش آموزان میان پایه در سامانه دانش‌آموزی(سیدا)، صرفاً پس از مراجعه همه والدین به پنجره واحد (my.medu.ir) و احراز محل سکونت توسط ایشان انجام می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به اجرای دور جدید بازدید‌های دوره‌ای بیان کرد: ناظرین استانی هنگام بازدید از مدارس، با نگاه به فعالیت‌های مدارس در ابعاد آموزشی، پرورشی و پشتیبانی، ضمن تهیه گزارش از تمامی فعالیت‌های طول سال تحصیلی، نقاط قوت و ضعف را به مدیران اطلاع‌رسانی کرده و پیگیری‌های لازم جهت رفع موانع و مشکلات را انجام خواهند داد.

نجفی در ادامه با اشاره به دقت در صدور ابلاغ‌های پرسنلی، تأکید کرد: تعارض منافع، یکی از مصادیق گلوگاه‌های فساد بوده و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ضمن جدی گرفتن پیشگیری از بروز هرگونه تخلفی در این زمینه، برگزاری کارگاه‌ها و جلسات توجیهی برای مدیران مدارس و همکاران اداری در این خصوص را در دستور کار خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار