سازمان دانش‌آموزی استان زنجان برگزار می‌کند

طرح دانا برای برگزیدگان شوراهای دانش‌آموزی مدارس

دانش‌آموزان منتخب به اردوی بصیرتی اعزام می‌شوند

زنجان (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت طرح دانا،کارویژه‌ سازمان دانش‌آموزی در تابستان مخصوص برگزیدگان شوراهای دانش‌آموزی اجرا می‌شود و منتخبین این پویش به اردوی بصیرتی اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح دانا برای برگزیدگان شوراهای دانش‌آموزی مدارس

راویه قاسمی به هدف و ضرورت این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای جهت دهی به دانش آموزان جریان ساز در سطح مدرسه و شبکه سازی آنها و تشویق فعالین شوراهای دانش آموزی اجرا می شود.

وی به تشریح طرح دانا پرداخت و ادامه داد: در این طرح، دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی مدارس به دو سوال مشخص شده در قالب یک ویدئو پاسخ خواهند داد.

قاسمی ادامه داد: این دو سوال شامل گزارش کار سال گذشته شورای دانش آموزی مدرسه و برنامه های سال آینده شورا است که دانش آموز عضو شورا این دو مورد را تشریح می کند.

وی گروه مخاطب طرح دانا را برگزیدگان شوراهای دانش آموزی متوسطه اول استان عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود 5 هزار نفر از دانش آموزان در این طرح مشارکت داشته باشند.

رییس سازمان دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه دانش آموزان برگزیده این پویش شناسایی خواهند شد،افزود: برگزیدگان این پویش به همراه منتخبین شوراهای دانش آموزی برتر استانها به اردوی بصیرتی اعزام خواهند شد.

گفتنی است اعضای شوراهای دانش آموزی شرکت کننده در طرح دانا در بازه زمانی اول تیرماه لغایت انتهای مرداد می توانند آثار خود را در پیامرسان شاد به نام کاربری sazman1400@ ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار