رقابت‌های ‌کشتی آزاد جام یاشاردوغو - ترکیه؛ خرمدل و طغانی به دیدار پایانی راه یافتند

تهران (پانا) - مسابقات اوزان پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از ظهر امروز در حال برگزاری است و ۲ نماینده کشورمان به دیدار فینال و یک نماینده به دیدار رده‌بندی راه یافته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رقابت‌های ‌کشتی آزاد جام یاشاردوغو - ترکیه؛ خرمدل و طغانی به دیدار پایانی راه یافتند

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات مقدماتی علی خرمدل در وزن 61 کیلوگرم و مصطفی طغانی در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافته اند و ابوالفضل بابالو دروزن 97 کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شد.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم علی خرمدل پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 برصفر ولی زاده از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مقابل حریف ترکیه ای به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.
در وزن 97 کیلوگرم ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 جیفتجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل حریف ترکیه ای شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.
در وزن 125 کیلوگرم که با حضور 4 نفر و به صورت دوره ای برگزار می شود، مصطفی طغانی با نتیجه 13 بر 2 مقابل حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و با توجه به مصدومیت اوکتای گونگور از ترکیه پیروز دومین رقابت خود شد تا در دیدار سوم و برای کسب مدال طلا به مصاف کشتی گیری از ترکیه برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار