امروز؛ ایران - یمن؛ نوجوانان کشورمان در آستانه جهانی‌شدن‌

تهران (پانا) - تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در صورت پیروزی مقابل یمن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های نوجوانان آسیا صعود به جام جهانی را قطعی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
امروز؛ ایران  - یمن؛ نوجوانان کشورمان در آستانه جهانی‌شدن‌

‌تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از پیروزی مقابل کره جنوبی با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت‌های جام ملت‌های نوجوانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. یوزهای نوجوان ایرانی در سه دیدار خود عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و با دو پیروزی و یک تساوی به این مرحله رسیدند.

تیم ملی فوتبال نوجوانان یمن پس از شکست مقابل تایلند در رده دوم گروه نخست این رقابت‌ها قرار گرفت تا حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود. تایلند صدرنشین این گروه مقابل کره‌ جنوبی‌، تیم دوم گروه B قرار خواهد گرفت.

‌دیدار نوجوانان فوتبال ایران و یمن از ساعت ۱۳:۳۰ امروز ‌یکشنبه چهار خرداد در ورزشگاه تاماسات تایلند برگزار خواهد شد. شاگردان حسین عبدی در صورت پیروزی در این دیدار ضمن صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد.

ایران پس از غیبت در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹، حالا در آستانه حضور در جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۳ است و باید دید می‌تواند به این رقابت‌ها راه پیدا کند یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار