رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

پالایش پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد، فرصتی برای فعالیت مجدد آموزش‌دهندان غیرفعال است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت تشکیل کارگروه تعیین وضعیت مدارک پالایش پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد هم به تکمیل پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد سازمان کمک می‌کند و هم فرصتی است تا آموزش‌دهندگان غیرفعال بتوانند مجدد فعال شده و با سوادآموزی همکاری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پالایش پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد، فرصتی برای فعالیت مجدد آموزش‌دهندان غیرفعال است

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ کارگروه تعیین وضعیت مدارک پالایش پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد با حضور علیرضا عبدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی؛ نامجومنش، مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی سوادآموزی و روسای سنجش و ارزشیابی و سوادآموزی استان‌های بوشهر، مرکزی، هرمزگان، زنجان، اصفهان، گلستان، همدان و شهرتهران در مرکز آموزشی - فرهنگی شهید سلیمانی تهرانسر آغاز به کار کرد.

عبدی در مراسم افتتاحیه این کارگاه ضمن خیرمقدم به حاضرین نسبت به تبیین هدف برگزاری این کارگروه، تعیین وضعیت مدارک پالایش و اهمیت آن توضیحاتی ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: پالایش، کار بسیار دشواری است که در سراسر کشور توسط آموزش‌دهندگان انجام می‌شود اما آورده آن بسیار زیاد است چون هم به تکمیل پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد سازمان کمک می‌کند و هم فرصتی است تا آموزش‌دهندگان غیرفعال بتوانند مجدد فعال شده و با سوادآموزی همکاری داشته باشند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ادامه داد: تکمیل پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد بر افزایش رتبه جهانی سواد کشور در مجامع بین‌المللی نیز تاثیرات به‌سزایی دارد و نقش شما در این موضوع،حائز اهمیت است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در پایان خطاب به روسای سنجش و ارزشیابی و سوادآموزی استان‌ها گفت: شما به عنوان سفرای استان، مدیران کل را در جریان سختی و اهمیت کار قرار دهید و البته همه همکاران باید شرایطی را فراهم کنند تا تلاش و زحماتی را که در حوزه نهضت سوادآموزی صورت می‌گیرد به بهترین شکل نشان دهیم.

شایان ذکر است فعالیت این کارگروه تا روز دوشنبه (پنجم تیرماه) ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار