معارفه رحمتی به‌عنوان سرمربی نساجی‌؛ کاپیتان، ‌دستیار شد‌

تهران (پانا) - ‌سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی که در فصل آینده هدایت نماینده مازندران را برعهده خواهد داشت، به طور رسمی معارفه شد و کار خود را آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
معارفه رحمتی به‌عنوان سرمربی نساجی‌؛ کاپیتان، ‌دستیار شد‌

‌مراسم معارفه مهدی رحمتی سرمربی و فرهاد کوچک‌زاده سرپرست جدید تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور صادق درودگر مدیرعامل باشگاه امروز برگزار شد.

رحمتی فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک را به جایگاه هشتم لیگ برتر رساند و همچنین پارسال نیز با این تیم به فینال جام حذفی صعود کرد.

نساجی مازندران از جمله نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود.

همچنین در این مراسم از حامد شیری کاپیتان سال‌های اخیر تیم فوتبال نساجی مازندران تقدیر به عمل آمد.

همچنین حامد شیری که در چهار فصل اخیر لیگ برتر حضور مستمر در نساجی مازندران داشت و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم ارائه کرده بود، با پیشنهاد سید‌مهدی رحمتی برای حضور در کادر فنی نساجی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

شیری که دو سال در لیگ دسته اول و چهار فصل در لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفت و توانست قهرمانی جام حذفی را همراه با این تیم تجربه کرد، در سن ۳۷ سالگی و اتمام قراردادش به‌عنوان بازیکن، تصمیم گرفت به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کند.

این مدافع اصالتا مازندرانی که علاوه بر حضور ۶ ساله در نساجی، تجربه بازی در شموشک نوشهر، فجر سپاسی شیراز و سایپا تهران را دارد، امروز رسما در مراسم معارفه سید مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و به‌عنوان دستیار سرمربی نساجی مازندران کار جدید خود را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار